ظلی: استقلال برای موفقیت تنها به آرامش نیاز دارد/ وقتی شنیدم طارمی پاسخ باقری را نداده تأسف خوردم

9:45 - 20 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۹۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: وقتی بزرگی مثل کریم باقری یا وحید هاشمیان با طارمی تماس می‌گیرند و جواب نمی‌دهد من واقعاً تاسف می‌خورم.

فرامرز ظلی در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: پیوسته در کویر خاطرم یادت بخیرباد! ۶۵ سال پیش در تیم خردسال تاج سابق بازی کردم و امروز وقتی به گذر زمان نگاه می‌کنم باور می‌کنم که هنوز هم همان عشق، همان مودت و همان دیانت و همان عرق و تعصبی که به آن پیراهن داشتیم حالا تن هر کسی که می‌خواهد باشد هنوز هم وجود دارد. مهم آن اصالت و شرافت آن پیراهن است که من امیدوارم هر تیمی و هر باشگاهی تحت هر نام و عنوانی اولین کاری که انجام می‌دهد رسم پهلوانی و آموختن رسوم آن باشد.

وی درباره دیدار فصل گذشته خود با بازیکنان استقلال در تمرین این تیم در حضور فرهاد مجیدی اظهار داشت: مجیدی لطف کرد و دعوتی از بنده برای حضور در تمرینات داشت و من را به بازیکنان امروزی معرفی کرد. البته جوانان امروزی ما را خیلی نمی‌شناسند، اما به هر حال خیلی خوشحال شدم چرا که او خیلی محبت کرد و تشکر می‌کنم که ما را هم جزو این تیم دانست. مهم دیدار یار است و مهم نیست که چه کسی را می‌بینی! وقتی که یار می‌آید آن قدم و نفسش، آن گامش همه چیز را با خودش می‌آورد.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند بعد از چند سال ناکامی امسال به موفقیت برسد یا خیر گفت: ان‌شالله که این اتفاق بیفتد و من هم امیدوارم. فقط‌ ای کاش کاری کنند که به فضای حاشیه‌ای و جوسازی‌ها دامن زده نشده و مسائل کوچک را بزرگ نکنند، چون تنها چیزی که امروز استقلال برای موفقیت به آن نیاز دارد، آرامش است. هر چقدر بگوییم و بنویسیم همه گوش‌ها به شنیدن‌ها و همه چشم‌ها به نوشته‌هاست.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر در تیم ملی و عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی گفت: این رفتار طارمی را قبول ندارم. شاعر می‌گوید کسی که دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوه راه رفتن آموخت، یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت! پس هر کسی که به نام مربی است است باید او را گرامی بداریم و به نظر من این جوان، یعنی طارمی اشتباه کرد. وقتی بزرگی مثل کریم باقری یا وحید هاشمیان با او تماس می‌گیرند و جواب نمی‌دهد من واقعاً تاسف می‌خورم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *