توزیع کارت آزمون فرهنگیان از بعد از ظهر امروز

10:48 - 24 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۷۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 94 صبح روز جمعه 27 شهریور برگزار می‌شود و توزیع کارت شرکت در این آزمون از بعدازظهرامروز از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.
توزیع کارت آزمون فرهنگیان از بعد از ظهر امروز

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان،درباره دریافت کارت ورود به آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون استخدام پیمانی مشاغل وزارت آموزش و پرورش سال 94 برای تعداد 178 هزار و 24 داوطلب که از این تعداد 100 هزارو 109 نفر زن و 77 هزارو 915 نفر مرد هستند در صبح روز جمعه 27 شهریور در 62 شهرستان در حوزه های مربوط برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط برای شرکت در جلسه آزمون بعد ازظهر امروز سه‌شنبه 24 شهریورماه بر روی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرد: داوطلبان برای شرکت در آزمون در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعا ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون و برگ آزمون یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس در حوزه امتحانی مراجعه کنند.

توکلی با بیان اینکه بدیهی است همراه داشتن پرینت شرکت در کارت آزمون، اصل کارت ملی و اصل شناسنامه با عکس الزامی است، تصریح کرد: آزمون از ساعت 8 و 30 دقیقه روز جمعه 27 شهریورماه آغاز و درهای ورودی حوزه‌ها ساعت 8 بسته می‌شود بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درها در جلسه حاضر باشند.

وی در خاتمه اعلام کرد: داوطلبان باید از همراه داشتن وسایل اضافی از جمله جزوه، ساک دستی، ماشین‌حساب،‌ تلفن همراه و وسایل شخصی خودداری کنند زیرا همراه داشتن هر کدام از این وسایل به عنوان تقلب تلقی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *