تمجید ویژه AFC از گلزن ایران برابر امارات/ طارمی قهرمان ایران است

10:48 - 16 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برد تیم ملی کشورمان مقابل امارات به تمجید از مهدی طارمی پرداخت.

- تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (پنج‌شنبه) در سومین دیدار خود از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا موفق شد در ورزشگاه زعبیل برابر میزبان خود تیم ملی امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با کسب سومین برد متوالی خود ۹ امتیازی شوند و به تنهایی در صدر جدول گروه A بایستد.

تک گل تیم ایران را در این بازی مهدی طارمی در دقیقه ۷۰ روی پاس دیدنی سردار آزمون وارد دروازه میزبان کرد و همین نمایش درخشان مهاجم ایران پورتو کافی بود تا AFC به تمجید از وی بپردازد و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از طارمی به عناون «قهرمان ایران» یاد کرد.

AFC در واکنش به گلزنی طارمی نوشت: طارمی در ۲۰ دقیقه مانده به انتهای بازی نشان داد که چقدر تاثیرگذار است. او ۳ امتیاز با ارزش برای ایران بدست آورد و باعث شد تا تیم اسکوچیچ به سومین برد خود دست یابد و به صدر جدول دوباره بچسبد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: برخی از بهترین‌های این قاره در این مسابقه حضور داشتند، ولی به دلیل حساس بودن این مسابقه، موقعیت‌های خوب در نیمه اول از دست رفت. در نیمه اول، صادق محرمی یک پاس خوب برای سردار آزمون فرستاد، ولی مهاجم زنیت این موقعیت را از دست داد. از طرف دیگر اماراتی‌ها چشم به درخشش «علی مبخوت» دوخته بودند، ولی مقابل دفاع مستحکم ایران راهی پیدا نکردند.

AFC در ادامه از گزارش نیمه دوم مسابقه نوشت و از ماجرای VAR، اخراج شجاع و بازگشت آن‌ها به دلیل آفساید علی مبخوت صحبت کرد و از فرار مدافع کشورمان از کارت قرمز داور نوشت.

AFC در ادامه نوشت: در دقیقه ۷۰، اوضاع بازی عوض شد و خوشبختی ایران به نهایت رسید. زمانی که طارمی از پشت مدافعان اماراتی به سمت دروازه حرکت کرد و سردار پاس خوبی به او داد تا با اشتباه دروازه‌بان تیم امارات یعنی «خسیف» قفل دروازه‌ها شکسته شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان خاطرنشان کرد که هواداران حاضر در ابوظبی می‌توانستند یک لحظه طلایی دیگر را مشاهده کنند که آزمون آن را از دست داد و این موقعیت به گل بدل نشد.

تمجید ویژه AFC از گلزن ایران برابر امارات/ طارمی قهرمانی ایران است + عکس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *