بحران توزیع سوخت در انگلیس؛ دولت جانسون زیر تیغ انتقادات

20:15 - 16 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۷۳۱
بحران توزیع سوخت در شهر‌های انگلیس باعث شده که بسیاری از کاربران انگلیسی درشبکه‌های اجتماعی به این موضوع بپردازند.

- اگر طی روزهای اخیر یکی از موضوعات در حوزه دیجیتال و مجازی انگلیس حرف اول را می‌زد، این موضوع بود: وحشت در جایگاه‌های عرضه سوخت.

به گزارش «بلومبرگ»، روزنامه‌های محلی انگلیس در صفحات اصلی خود به بحران کمبود سوخت در این کشور پرداخته‎اند.

برنامه‌های خبری اعلام کردند که «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس در حال بررسی اعزام ارتش برای اطمینان از این است که مردم می‌توانند سوخت دریافت کنند.

طرفداران برگزیت در توییتر خود بحران را به کووید نسبت دادند؛ برخی افراد برگزیت را مقصر دانستند؛ همه این‌ها به ایجاد هشتگ رویکرد بحرانی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد.

بحران در انگلیس جدی است؛ مشتریان سوخت در سراسر کشور می‌ترسیدند که نتوانند به محل کار یا قرار‌های مهم خود برسند.

جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر لندن مجبور بودند خریداران سوخت را رد کنند؛ همچنین کسب و کار‌ها در این کشور از زیان‌های این موضوع نگران هستند.

با این وجود، مقیاس و شدت گفتمان آنلاین درباره آنچه در پمپ بنزین‌ها در همه مناطق انگلیس اتفاق می‌افتد ممکن است افراد خارجی را متعجب کند اما داستان این توییت‌ها نمایانگر کشوری است که در ۵ سال گذشته از بحرانی به بحران دیگر رسیده است.

برگزیت مدت‎هاست که مردم انگلیس را دچار تفرقه کرده و این شکاف‌ها در پیام‌های رسانه‌های اجتماعی درباره آنچه در پشت پرده کمبود رانندگان کامیون مورد نیاز برای رساندن سوخت به جایگاه‌ها وجود دارد، نمایان است.

واقعیت موجود در انگلیس این است که مردم این کشور بر سر این بحران‎ها، به خصوص بحران سوخت دچار سردرگمی شده‎اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *