قتل نوجوان 16 ساله با شلیک گلوله 3 دوست + تصویر

9:43 - 23 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۰۱۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سه پسر نوجوان به اتهام قتل یک پسر 16 ساله دستگیر شدند.
قتل نوجوان 16 ساله با شلیک گلوله 3 دوست + تصویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: یک پسر 16 ساله آمریکایی در خانه ی خود واقع در «تنس» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.


براساس گزارش پلیس قربانی آقای «کوین ایبرا» در ساعت 12:15  ظهر در خانه خود توسط 3 مضنون که توسط همسای‌ها در ساعت جنایت در جلوی درب خانه قربانی رویت شدند به قتل رسید.


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد 2 تن از این جنایت کاران برادران مارکل  ولیلمز 18 ساله و جالین ولیامز 15 ساله بودند و نفر سوم نامزد ملرکل یعنی شرین کاواج 18 ساله بود که بیرون از درب خانه قربانی در داخل یک خودرو منتظر همدستان خود بود و گفته می‌شود این 3 نفر با  قربانی دوست بودند.

پلیس در ادامه افزود این جنابت کاران سپس از محل جنایت با خودرو  گریختند اما قبل از دستگیری پلیس، خودروی آنها با برخورد به یک تیر برق در کنار جاده متوقف شد.

در خودروی این بزهکاران همچنین مقدار قابل توجهی کوکائین و 4 فقره اسلحه یافت شد و پلیس همچنین افزود که گمان می‌رود این 3 نفر در مورد قتل  پسر 20 ساله مضنون باشند.

جنایت‌کارن پس از دستگیر شدن در بازداشت به سر می برند و به اتهام هایی شامل حمل مواد مخدر، حمل اسلحه غیرمجاز و همچنین دزدی علاوه بر قتل در دادگاه مجازات خواهند شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *