سرنوشت زرینچه در انتظار پاشازاده؟/ انتصابات دقیقه نودی بلای جان استقلال

14:45 - 21 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۱۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
انتصاب جدید در باشگاه استقلال این موضوع را با اما و اگر روبه‌رو کرده است.

- روز گذشته باشگاه استقلال از انتصاب مهدی پاشازاده به عنوان معاون ورزشی این باشگاه خبر داد. این انتصاب در حالی صورت گرفت که با تغییر وزیر ورزش و روی کارآمدن دولت جدید مدیریت سرخابی‌ها به احتمال زیاد دچار تغییراتی خواهد شد.

اگر چه وزیر ورزش تمایل داشت پروژه تغییرات سرخابی‌ها بعد از برگزاری مسابقات دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا رسمی شود؛ اما استعفای سمیعی مسیر این موضوع را تغییر داد. با این اوصاف موضوع تغییرات مدیریتی سرخابی‌ها به بحث اول رسانه‌ها تبدیل شد. بعد از خروج سمیعی با انتصاب سرپرست، تعیین تکلیف قطعی سرخ‌پوشان فعلاً مدتی عقب افتاد.

اما موضوع استقلال همچنان بحث روز است؛ گمانه‌زنی‌ها در مورد مدیرعامل جدید استقلال به قدری زیاد است که وزیر ورزش مجبور شد انتصاب یکی از افراد مطرح شده را تکذیب کند. حال پرسش اینجاست اگر واقعاً وزارت ورزش قصد تغییرات در استقلال را دارد چرا اجازه انتصاب جدید را به مدیران فعلی می‌دهد که ممکن است در آینده مشکل‌ساز شود؟

می‌توان این موضوع را متصور شد و فرض کرد که بعد از تغییرات، مدیر جدید به خاطر رویکردش با انتصاب پاشازاده مخالف باشد؛ با این حساب یکی از سرمایه‌ها و پیشکسوتان باشگاه استقلال به چهره‌ای سوخته تبدیل می‌شود و این موضوع اعتماد سایر پیشکسوتان و دوستداران استقلال را به مدیریت باشگاه از بین خواهد برد.

 

پاشازاده شبیه زرینچه می‌شود؟

پیش از این جواد زرینچه تنها چند ساعت بعد از انتصاب به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال از این سمت استعفا کرد. انتصابی که هم نصرالله عبداللهی سرپرست اسبق تیم را رنجاند و هم شأن زرینچه را پایین آورد. از سوی دیگر باعث بروز اختلافات و شایعاتی نیز پیرامون تیم فوتبال استقلال شد.

هر چند نباید فراموش کرد مهدی پاشازاده دوران فوتبالی درخشانی داشته و سابقه کاپیتانی استقلال را دارد، اما وی بیشتر در بُعد فنی فوتبال فعال بوده است و برای ورود به عرصه مدیریت نیازمند شناخت دقیق‌تر از اوضاع باشگاه و مدیرعامل استقلال است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *