فصل دوم سریال «سگ‌های رزرو» کلید می‌خورد

17:10 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۸۶۲
فصل دوم سریال درام کمدی نوجوانانه «سگ‌های رزرو/ Reservation Dogs» به کارگردانی تایکا وایتیتی توسط شبکه FX و هولو تمدید شد.

- فصل دوم مجموعه سریال نوجوانانه «سگ‌های رزرو» به کارگردانی تایکا وایتیتی که این روز‌ها در حال پخش است توسط شبکه FX و هولو آغاز می‌شود. این سریال کمدی، جدیدترین سریال تولید شده به وسیله شبکه FX با همکاری تایکا وایتیتی است. وایتیتی پیش از این با شبکه FX در «آنچه درسایه‌ها انجام می‌دهیم/ What We Do in the Shadows» همکاری کرده بود و حالا این سریال دومین همکاری آن‌ها است که به تازگی ساخت فصل دوم آن تمدید شده است.

دوری جیکوبز، پائولینا الکسیس، لین فاکتور، زان مک‌کلارنون، تامارا پودمسکی، گری فارمر، کرک فاکس، متی کاردارپل، بابی لی، میکن بلیر، لورا اسپنسر، ریچارد ری وایتمن، بیل بور و دفارو وون-ا-تای بازیگران فصل اول سریال هستند که انتظار می‌رود در فصل دوم هم نقش‌آفرینی داشته باشند.

اتفاقات این سریال موفق کمدی در ایالت اوکلاهما جریان دارد و تمرکز سریال روی چند سرخپوست و بومی نوجوان است. این سریال داستان چهار نوجوان سرخ‌پوست و بومیان آمریکایی را در اوکلاهما دنبال می‌کند که روز‌های خود را با ارتکاب جرم و مبارزه با گروه رقیب خود می‌گذرانند. در سریال سگ‌های منطقه بومی درواقع شاهد تلاش چهار نوجوان هستیم که تصمیم دارند تا با دزدی و جمع کردن درآمدی مشخص، از محل زندگی خود به کالیفرنیا و لس آنجلس مهاجرت کنند.

سریال تلاش می‌کند تا مشکلات گروهی از بومیان آمریکا در ایالت اوکلاهما پوشش دهد و در طول آن به فرهنگ عامه و گذشته آمریکا ارجاعاتی داشته باشد و در واقع داستان رویای آمریکایی را به شکل دیگری روایت می‌کند. فصل اول این سریال در هشت قسمت تولیده شده است.

تاکنون زمان فیلمبرداری فصل دوم سریال «سگ‌های رزرو» اعلام نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *