کمبود تولید آلومینیوم نداریم/ عدم تأثیر تحریم بر میزان تولید مصنوعات آلومینیومی

15:32 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۸۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه صنف مصنوعات آلومینیومی و یوپی‌وی‌سی ساختمان تهران گفت: در بحث آلومینیوم کمبود تولید وجود ندارد و تأمین مواد اولیه نیز به‌راحتی انجام می‌شود حتی تحریم نیز تأثیری بر تولید نگذاشته و فقط نوسانات قیمت ارز باعث افزایش قیمت شده است.

علی فاضلی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تولید و موانع و مشکلات صنف مصنوعات آلومینیومی و یوپی‌وی‌سی ساختمان گفت: در بحث آلومینیوم کمبود تولید وجود ندارد و تأمین مواد اولیه نیز به‌راحتی انجام می‌شود فقط نوسانات قیمت ارز باعث  افزایش قیمت شده است که این مسئله در رابطه با مصرف آلومینیوم نیز تأثیر می‌گذارد و تنها مشکل همین است.

رئیس اتحادیه صنف مصنوعات آلومینیومی و یوپی‌وی‌سی ساختمان تهران بیان کرد: در تولید و تأمین مشکلی نداریم و حتی تحریم نیز تأثیری بر تولید نگذاشته است و نسبت به افزایش قیمت سایر اقلام در این صنف نیز افزایش قیمت صورت گرفته است و میزان مصرف آلومینیوم نسبت به قبل کاهش پیدا کرد، زیرا کالایی جایگزین برای آلومینیوم وجود دارد.

وی افزود: قدرت خرید مردم در بخش مسکن بسیار کاهش داشته و به همین دلیل درخواست کالا نیز کاهش پیداکرده است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های بزرگ جایگزین شده است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *