اولین تصاویر سریال «کابوی بیباپ» منتشر شد

17:15 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۶۸۵
کمپانی نتفلیکس اولین تصاویر از سریال لایو اکشن «کابوی بیباپ/ Cowboy Bebop» را منتشر کرده است.

- کمپانی عظیم نتفلیکس علاوه بر انتشار تصاویری از سریال لایو اکشن «کابوی بیباپ» تاریخ پخش این سریال مورد انتظار را اعلام کرده است. بر همین اساس «کابوی بیباپ» در تاریخ ۱۹ نوامبر برابر با ۲۸ آبان منتشر خواهد شد. فصل اول سریال «کابوی بیباپ» در ۱۰ قسمت تولید شده است.

اولین تصاویر سریال «کابوی بیباپ» منتشر شد

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا، الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی، جف استالتس، تامارا تونی، میسن الکساندر پارک، ریچل هاوس، ان تروانگ و هوا شواندو، از جمله بازیگرانی هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین یوکو کانو، آهنگساز انیمه کابوی بیباپ وظیفه ساخت موسیقی متن نسخه لایو اکشن آن را نیز بر عهده داشته است. نویسندگی مجموعه «کابوی بیباپ» را کریستوفر یوست بر عهده دارد. آندره نمک و جف پینکنر نیز وظیفه توسعه سریال را در دست دارند.

این سریال که ترکیبی از ژانر‌های علمی-تخیلی، وسترن و نوآر است بر اساس انیمه‌ای به همین نام از دهه ۹۰ میلادی ساخته شینیچیرو واتانابه است. «کابوی بیباپ» داستان زندگی گروهی از شکارچیان جایزه‌بگیر بر روی سفینه فضایی‌شان به نام بیباپ را روایت می‌کند.

اولین تصاویر سریال «کابوی بیباپ» منتشر شد

گفتنی است تولید سریال «کابوی بیباپ» در طی مسیر خود با چندین مشکلات روبه‌رو شده بود. مشکل اصلی در سد راه این سریال، شیوع گسترده ویروس کرونا بود که سبب شد تا تولید سریال بارها به تاخیر بیفتد. علاوه بر این، بازیگر سریال، جان چو در طی فیلمبرداری یک بدلکاری دچار حادثه شد و همین تولید فیلم را به تاخیر انداخت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *