رسیدگی به مشکلات بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعان در ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

15:47 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۵۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز را به موضوع ملاقات‌های مردمی اختصاص داد و شخصا به مشکلات قضایی بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعین رسیدگی و دستور پیگیری صادر کرد.
- پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز  را به موضوع ملاقات‌های مردمی اختصاص داد و شخصا به مشکلات قضائی بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعین رسیدگی و دستور پیگیری صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل می‌شود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

وی افزود: معتقدیم ارتباط دو سویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کاری بنده ملاقات چهره به چهره با مردم تعیین شده است و همین رویکرد، گره‌ بسیاری را از گرفتاری‌های مردم را می‌گشاید، بیان کرد: به مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کرمانشاه در قالب ملاقات مردمی و چهره به چهره رسیدگی شده است.

توسلی‌زاده با بیان اینکه برگزاری اینگونه ملاقات‌ها می‌تواند در راستای ارتباط نزدیک و طرح دغدغه‌ها و مطالبات مردمی اثرگذار باشد و فاصله ایجاد شده بین مسئولان و مردم را کاهش داده و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشت، گفت: خانواده زندانیان و افرادی که دارای پرونده در دستگاه قضایی استان کرمانشاه هستند، می‌توانند با رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه دیدار کنند و مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم درخواست‌های مختلفی دارند اما چیزی که مدنظر است در این ملاقات‌ها اگر در حق کسی اجحافی صورت گرفته باشد همان جا دستور رسیدگی داده می‌شود و اگر نه سعی می‌شود اقناع صورت گیرد تا فرد با رضایت از دادگستری خارج شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *