خرم‌گاه: با تیم ما کاری کردند که نتوانستیم به چیزی که لیاقت داریم برسیم

19:44 - 07 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۵۳۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:متأسفانه با تیم ما کاری کردند که از نظر روحی و روانی به هم ریختیم و نتوانستیم به چیزی که لیاقت داریم برسیم.

- محمد خرم‌گاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که به جای علیرضا منصوریان که محروم است، در نشست خبری قبل از مسابقه این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان حضور یافت، اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*ما در روز سختی به آقای محمود فکری خورده‌ایم. او دوست و همبازی قدیمی و مربی تیم نفت مسجد سلیمان است و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

*ما برای بازی فردا هشت بازیکن تیم‌مان را دراختیار نداریم. در این چند بازی گذشته بازیکنانمان را که اتفاقاً تأثیرگذار بودند از دست دادیم. البته جوانان خوبی داریم که می‌توانند جای این نفرات را پر کنند.

*امیدوارم جوانان ما فردا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند که به امید خدا نتیجه خوبی کسب کنیم و لیگ را با شرایط خوب تمام کنیم. متأسفانه در چهار پنج بازی گذشته مشکلات عدیده‌ای که سرمنشأ آن داوری بود پیدا کردیم و تیم ما به هم ریخت.

*ما می‌توانستیم شرایط خیلی بهتری داشته باشیم، اما متأسفانه با تیم ما کاری کردند که از نظر روحی و روانی به هم ریختیم و نتوانستیم به چیزی که لیاقت داریم برسیم.

*ناشکر نیستیم و اولین سال است که در لیگ برتر حضور داریم. شرایط ما باید تثبیت‌شده باشد و امیدوارم برای سال آینده اتفاقاتی رخ بدهد که در شأن و شخصیت مردم خوب اراک باشد.

*ما هشت بازیکن‌مان را در اختیار نداریم و اگر نمی‌خواستیم از جوان‌ها استفاده کنیم، الان مجبور به این کار هستیم. بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند فردا شانس دارند و دیدید که در بازی‌های گذشته هم آنها قابلیت‌های خودشان را نشان دادند. امیدوارم فردا روزی باشد که بازیکنان جوان ما قشنگی‌های فوتبال را به نمایش بگذارند.

*رامتین سلیمان‌زاده، حامد پاکدل، معین عباسیان، میثم مجیدی، محسن ربیع‌خواه، حسین پورحمیدی و شاهین توکلی را دراختیار نداریم که این موضوع کار ما را سخت می‌کند. ولی امیدوارم جوانان ما جایگزین‌های خوبی برای این نفرات باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *