مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران معارفه شد

15:01 - 27 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۴۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری استان مازندران در آیین معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران ضرورت ثبت و مستندسازی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر ثبت اسناد، ماموریت‌های کاری خود را به درستی و بیش از پیش انجام دهد، زمینه کاهش بسیاری از نزاع‌ها و اختلافات فراهم می‌شود.
- آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران با حضور معاون املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران و جمعی از اعضای شورای قضایی این استان در سالن اجتماعات دادگستری استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تقدیر از عملکرد مدیرکل پیشین ثبت اسناد و املاک استان مازندران، با بیان اینکه از دیرباز ثبت و کتابت مورد توجه بوده است، بیان کرد: یکی از اهداف شریعت مقدس اسلام و به اعتقاد علمای اسلام و آیات سوره بقره، اهمیت کتابت درامور مهم بویژه داد و ستد و معاملات بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در دوسال گذشته و در دوره تحول، تحولات شگرفی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفته است.
 
بیشتر بخوانید:


ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
0
0
ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *