بازدید سرزده رئیس کل محاکم از مجتمع قضایی تخصصی ویژه دعاوی تجاری

10:26 - 24 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۶۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی تخصصی ویژه دعاوی تجاری بازدید و با همکاران قضایی و اداری دیدار کرد.

- رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی تخصصی ویژه دعاوی تجاری بازدید و با همکاران قضایی و اداری دیدار کرد.

یحیی جعفری به همراه حجت الاسلام و المسلمین زمانی معاون امور کیفری و نصراله مدیر مالی و پشتیبانی محاکم تهران با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از همه شعب و قسمت‌های مختلف مجتمع قضایی تخصصی ویژه دعاوی تجاری بازدید، از نزدیک و به صورت چهره به چهره با تمامی قضات و کارکنان مجتمع دیدار و گفتگو و از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد، در این دیدار همکاران در فضای صمیمی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

جعفری در این بازدید با اشاره به اهداف تاسیس مجتمع قضایی تخصصی ویژه دعاوی تجاری و تاثیر گذاری آن در ارتقاء رتبه ایران اسلامی در سازمان تجارت جهانی، از زحمات همکاران که در مدت زمان کوتاه، در رسیدن به اهدف موثر عمل کرده اند تقدیر کرد و از توفیق مجتمع در کاهش چشمگیر زمان رسیدگی از لحظه ایجاد مسئله حقوقی تا اجرای دادنامه‌ها براساس آمار‌های بانک جهانی به عنوان یک عملکرد شاخص و قابل تحسین یاد کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دهقانی نیا سرپرست مجتمع به بیان عملکرد مجتمع و برنامه‌های تحولی آن اشاره و از همدلی و همکاری و عملکرد کاملا حرفه‌ای همکاران مجتمع تقدیر کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *