بازگشت خاویر باردم به هالیوود با صداپیشگی یک فیلم کودکانه

13:00 - 22 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۹۳۵
خاویر باردم صداپیشگی یک فیلم کودکانه با اقتباس از کتابی محبوب را به عنوان پروژه بعدی خود معرفی کرد.

- خاویر باردم بازیگر مستقل اسپانیایی ۵۲ ساله به پروژه فیلمی کودکانه، خانوادگی و اقتباسی از کتابی با نام «لایل، لایل، کروکودیل/lyle lyle crocodile» به کارگردانی جاش گوردون و ویل اسپیک پیوست. فیلمنامه اقتباسی را ویل دیویس نوشته و باردم در این این فیلم صداپیشگی شخصیت اصلی را بر عهده دارد.

این کتاب پروفروش درباره کروکودیلی شاد و آزاد است که با مخالفت یکی از همسایگان مبنی بر انتقال او به باغ وحش دچار دردسر‌هایی می‌شود. باردم دلیل مشارکت در این فیلم را داستان جذاب، جلوه‌های ویژه خاص، فیلمنامه قوی و دو کارگردان حرفه‌ای آن عنوان کرده است. بر طبق شنیده‌ها قرار است بازیگران مطرح دیگری نیز صداپیشگی شخصیت‌های فرعی را بر عهده داشته باشند.

خاویر باردم با فیلم «تل ماسه/ Dune» در جشنواره کن امسال حضور دارد و ۲۲ اکتبر اکران خود را در سینما‌ها آغاز خواهد کرد. او پیش از این در همکاری با کمپانی دیزنی صداپیشه فیلم «پری دریایی کوچک» را بر عهده داشت که اکران موفقی را هم تجربه کرد.

خاویر باردم از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر دنیای سینما به شمار می‌آید که با وجود ملیت غیرآمریکایی‌اش توانسته موفقیت‌های زیادی در دنیای بازیگری کسب کند. همکاری با کارگردان ایرانی و مواضع ضد رژیم صیهونیستی باردم آن را نزد ایرانیان بیش از پیش محبوب کرده است.

انتهای پیام/  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *