زمانپور: حداقل محرومیت حسینی را می‌خواهیم

0:45 - 21 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۵۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وکیل باشگاه نفت مسجدسلیمان مدعی است از رای محکومیت مجتبی حسینی و همکارانش از سوی کمیته تعیین وضعیت راضی نبوده و خواهان محرومیت این مربی هستند.

غلامرضا زمانپور در گفت‌وگو با میزان، در مورد محکومیت مجتبی حسینی و همکارانش به خاطر ترک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از نیم فصل اول اظهار داشت: حسینی بعد از اتمام نیم فصل از تیم ما جدا شد و، چون این کار قانونی نبود از او شکایت کردیم. اصل بر لزوم قرارداد‌ها است. این موضوع را پیگیری کردیم تا درس عبرتی باشد برای دیگر مربیان، بازیکنان و مسئولانی که قرارداد دارند. ضمن این که اخیرا برخی اعضای کادر داریوش یزدی هم شکایت کرده بودند که مطالباتی دریافت کنند، ولی شکایتشان رد شد.

وی ادامه داد: این حرکت مربی سابق نفت باعث بی اعتباری قرارداد‌ها می‌شود. پایبندی به قرارداد موضع مهمی است. ما به همین رای هم معترض شدیم. با این که رای به نفع ماست، ولی چون مجازات عمومی لحاظ نشده قصد اعتراض داریم. در این حکم فقط غرامت لحاظ شده و من معتقدم حسینی و همکارانش باید شامل محرومیت می‌شدند.

وکیل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به این که جنبه عمومی محکومیت برای حسینی در نظر گرفته نشده تصریح کرد: وقتی محرومیتی وجود ندارد مربیان به راحتی تیم را رها می‌کنند. آیا در همه جای دنیا مربی از تعهدات خود سرباز می‌زند و تیم را رها می‌کند؟ اگر پای میز مذاکره با ما می‌نشست و با توافق جدا می‌شد حرفی نبود، ولی وقتی بدون هیچ توافقی تیم را رها کرد و رفت لازم است محرومیت در نظر گرفته شود. به این دلیل است که از رای صادره راضی نیستم. چرا که به عنوان یک حقوق دان به جنبه عمومی اهمیت می‌دهم.

زمانپور ادامه داد: باید برایشان محرومیت در نظر می‌گرفتند تا برای دیگر مربیان درسی باشد و دیگران چنین کاری انجام ندهند. وقتی در اساس نامه نقل و انتقالات صراحتا آمده است علاوه بر خسارت در قرارداد، با عنوان وجه التزام، باید مجازات عمومی از جمله محرومیت هم در نظر می‌گرفت شود به خود حق اعتراض می‌دهیم چرا که حداقل محرومیت را می‌خواهیم. ما علاوه بر پرداخت خسارت به دنبال محرومیت هستیم. این مجازات باعث می‌شود قرارداد‌ها در کشور ما اعتبار پیدا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *