سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیاردی در بخش صنعت

15:01 - 08 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۱۷۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون امور صنایع سازمان صمت تهران در آستانه فرارسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن ضمن تبریک این روز به صاحبان صنایع گفت: در سال گذشته با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال بیش از ۳۱ هزارنفر در بخش صنعت ایجاد شد.
- بنا به اعلام شاتا، حمیدرضا پورسعید گفت: درسال گذشته با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال بیش از ۳۱ هزارنفر دربخش صنعت ایجاد شده و ۴۸۳ واحد صنعتی مشمول معافیت گمرکی شده است که این امر به توسعه تولید آن‌ها کمک قابل توجهی کرد؛ همچنین دراین بازه زمانی ۷۱ واحد صنعتی موفق به دریافت زمین دولتی در شهرک‌های صنعتی استان تهران شدند.

معاون امور صنایع سازمان صمت تهران در ادامه تصریح کرد: این سازمان با حضور در جلسات ستاد تسهیل و بررسی موانع و مشکلات واحد‌های صنعتی درصدد رفع موانع و تسهیل در رونق تولید تلاش می‌کند.

پورسعید در بخش دیگر صحبت‌های خود گفت: علی رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه و تاثیر ویروس کرونا بر تولید و اقتصاد کشور درسال گذشته ۱۵۳ پروانه بهره برداری در بخش صنعت سال گذشته صادر شده که از این تعداد ۳۰ پروانه در حوزه دانش بنیان بوده که زمینه اشتغال ۸۹۱ نفر فراهم شده است.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *