فتنه‌گری مجدد انگلیس با برخورد جنبش دانشجویی مواجه می‌شود

0:00 - 15 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۶۸۸
خبرگزاری میزان-مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: انگلیس روباه پیر است و بداند که اگر دوباره فتنه‌گری کند با برخورد جنبش دانشجویی مواجه خواهد شد.
فتنه‌گری مجدد انگلیس با برخورد جنبش دانشجویی مواجه می‌شودبه گزارش گروه سیاسی ، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان بسیجی استان سمنان اظهار کرد: دانشجویان بسیجی باید فلسفه وجودی بسیج دانشجویی، طرح ولایت و خط امام (ره) را بشناسند و پس از اتمام دوره از خود بپرسند که باید چه کنیم و برای این سوال ارزش قائل شوند.

وی افزود: یک دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه به محض عضویت در بسیج، مخاطب فرمایشات امام خامنه‌ای در مورد دانشجوی بسیجی قرار می‌گیرد. عمر دانشجویی کوتاه است و در این دوره دانشجوی بسیجی افسر جوان جنگ نرم محسوب می‌شود.

گودرزی تاکید کرد: این دوره‌ها یک نعمت است، دانشجوی بسیجی  باید به جایگاه خود در انقلاب بیندیشد و به پاسخ مناسبی برسد. اگر افق دید و نگرش ما وسیع باشد و همت عالی داشته باشیم آنگاه فردی مثل شهید چمران خواهیم شد مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند: « من آرزویم این است که خروجی دانشگاه‌ها مانند شهید چمران باشد.»

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در ادامه خاطرنشان کرد: امام(ره) به دلیل داشتن افق دید وسیع توانست انقلاب اسلامی را در مقابل تمام مستکبران به پیروزی برساند و به این دلیل است که رئیس جمهور آمریکا پس از 36 سال می‌گوید با ایران اسلامی هیچ کاری نمی‌توان انجام داد و تنها راه باقیمانده ما مذاکره و توافق بود.

وی با بیان اینکه جبهه حق همواره در اقلیت بوده و با همین اقلیت تمام نقاط عطف دنیا مربوط به جبهه حق است، یادآورشد: هرجایی که در تاریخ یک پیچ تاریخی انجام گرفته است جبهه حق آنرا انجام داده است. وعده خداوند این است که هرکس مرا و دین مرا یاری کند من خود او را یاری خواهم کرد.

گودرزی تصریح کرد: ما بر اساس فهم درست از ولایت فقیه باید کار خود را انجام داده و سپس روشنگری کنیم. جنبش دانشجویی در یک کلمه خلاصه می‌شود و آن کلمه روشنگری است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه افکار عمومی از جنبش دانشجویی جهت و شکل می‌گیرد، افزود: جنگ نرم چیزی جز اثرگذاری بر افکار نیست و دشمن در صدد اثر گذاری بر افکار عمومی جبهه انقلاب است.

وی در با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: شاخص و خط قرمز ما در مذاکرات هسته‌ای منافع ملی است. متاسفانه در متن برجام امتیازاتی که ما می‌دهیم شفاف است اما نحوه برداشتن تحریم‌ها مبهم است.

گودرزی یادآور شد: جنبش دانشجویی 20 سوال در مورد برجام مطرح کرده و دولت و مجلس باید به این سوالات پاسخ دهند. باید در کرسی‌ها و نشست‌ها در دانشگاه‌ها اقتصاد و سیاست پس از توافق بحث و بررسی شود. نباید پرداختن به مسئله برجام باعث ایجاد اختلاف در کشور  و غفلت از اقدامات دشمن شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت مردان باید به داخل باشد، گفت: با فساد اقتصادی باید برخورد شود. باید به ظرفیت‌های داخلی توجه شود اما متاسفانه در این دولت این نگاه وجود ندارد و هرجا که وابستگی داشته باشیم به مشکل خواهیم خورد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی افزود: به سه دلیل آشتی آمریکا با ما امکان پذیر نیست، اول اینکه دست آشتی به سوی ما دراز نشده است، دوم آمریکا از خوی استکباری دست بر نمی‌دارد و سوم اینکه ما از اسلام و استکبار ستیزی دست بر نمی‌داریم.

وی با اشاره به رفتار خصمانه انگلیس با ایران افزود: انگلیس روباه پیر است و بداند که اگر دوباره فتنه‌گری کند با برخورد جنبش دانشجویی مواجه خواهد شد.

گودرزی بیان کرد: جنبش دانشجویی باید مطالبه‌گری داشته باشد، به وظیفه خود عمل و فهم درست از انقلاب را ارائه کند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *