بهره‌گیری از ۶۰ سامانه نوین الکترونیک، رضایت‌مندی مردم از دستگاه قضایی را افزایش داده است

12:49 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۷۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان و رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان گفت: بهره گیری از ۶۰ سامانه الکترونیک در قوه قضاییه اقدام بسیار شایانی در زمینه فساد ستیزی و افزایش رضایت مندی مردم از دستگاه قضایی بوده است.
- محمد باقر اسلامی، معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان اظهار داشت: قوه قضاییه با توجه به سند تحول قضایی که در زمان زعامت حضرت آیت الله رئیسی تدوین و به مرحله اجرا درآمد، اصل را بر شفافیت گذاشته شده است و رئوس این برنامه تحولی بر مبنای جلب مشارکت عمومی، نوآوری‌های الکترونیکی، تاکید بر حفظ کرامت مردم و شفافیت شکل گرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که شفافیت از نتایج نوآوری‌های الکترونیک در دستگاه قضایی به شمار می‌رود، تصریح کرد: بنا به گفته ریاست قوه قضاییه و براساس آمار موجود در سامانه‌های الکترونیک، در حال حاضر میزان رضایت مندی مردم از دستگاه قضایی در کشور و استان کرمان به ۷۰ درصد رسیده است.

معاون منابع انسانی و توسعه منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: در مقایسه آمار رضایت مندی مردم از دستگاه قضایی با سنوات گذشته می‌بینیم که ارتقاء بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده و امید مردم به آینده افزایش یافته است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *