قدردانی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم از حضور مردم در انتخابات

11:05 - 02 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۳۸۳
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از حضور هوشمندانه مردم در انتخابات و اعلام حمایت از آیت‌الله رئیسی قدردانی کرد.
- مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از حضور هوشمندانه مردم در انتخابات و اعلام حمایت از آیت‌الله رئیسی قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
... وَ لایَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفّارَ وَ لایَنالُونَمِنْ عَدُوّ نَیْلاً إِلاّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّاللّهَ لایُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ (توبه/۱۲۰)

حمد بی‌کران الهی بر وجود رهبری حکیم و فرزانه و ناخدای کشتی انقلاب که امت وفادار، شجاع، بصیر و ولایتمدار را به خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی هدایت نمودند.

درود بی‌حد بر مردمی که هوشمندانه و با حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از سیم خاردار نَفس گذشتند و با نادیده گرفتن سختی‌های معیشتی، فضاسازی‌های دشمنان دین و انقلاب، همچنین بیماری منحوس کرونا، گرمای شدید، برخی سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها در نحوه برگزاری انتخابات و تحریم‌های ظالمانه، گوهر درخشان عزم و اراده ملی را به نمایش گذاشته و دوستان را شاد و دشمنان را مأیوس نمودند.

ارج‌گذاری به ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، برگ زرینی است که برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

ضمن تبریک و حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، حضرت آیت الله رئیسی دام عزه و اعلام آمادگی برای هر نوع همکاری، برای ایشان توفیق توأم با عزت روز افزون و شکست توطئه‌ها و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی و مشکلات امت اسلامی تحت توجه امام زمان عج را از خداوند منان مسئلت می‌نمائیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *