افزایش قابل ملاحظه جرم و جنایت در شهرهای آمریکا

23:00 - 14 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۵۰۸
خبرگزاری میزان-شبکه راشاتودی در گزارشی اعلام کرد که میزان جرم و جنایت در اکثر شهرهای آمریکا به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.
به گزارش سرویس بین الملل ؛ شبکه راشاتودی گزارش داد: میزان جرم و جنایت امسال در اکثر شهرهای آمریکا به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است به نحوی که در برخی شهرها میزان جرم و جنایت در مقایسه با سال 2014 افزایش پنجاه درصدی داشته است.

طبق گزارش منتشر شده ، سی شهر آمریکا امسال شاهد افزایش جرم و جنایت بوده اند و فقط در بالتیمور دویست و پانزده نفر و نیز در سنت لوئیس صد و سی و شش نفر و در میلواکی صد و چهار نفر به قتل رسیده اند.

هنوز علت یا علل این افزایش مشخص نشده است اما برخی کارشناسان ، سهل الوصول بودن اسلحه و رقابت میان باندهای تبهکار را عامل می دانند.

راشاتودی می افزاید: واشنگتن شاهد افزایش چهل و چهار درصدی جرم وجنایت (صد و پنج نفر کشته ) بوده است و تیراندازی در بخش هایی از واشنگتن تقریبا هر روز اتفاق می افتد.

این شبکه به نقل از یک یک کارشناس می گوید: جوانان آمریکایی آینده ای برای خود نمی بینند؛ آنها روشی قانونی برای امرار معاش پیدا نمی کنند از این رو اکثرشان به سمت فعالیت های غیرقانونی گرایش پیدا می کنند.

انهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *