تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس‌جمهور منتخب + اسامی و متن پیام

14:01 - 29 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۴۲۰۳
در پی انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم بسیاری از مقامات لشکری و کشوری این انتخاب را تبریک گفتند.

- در پی اعلام نتایج قطعی انتخابات و سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم، بسیاری از مقامات لشکری و کشوری این انتخاب را تبریک گفتند.

 
نتایج قطعی انتخابات ریاست جمهوری

از کل واجدین شرایط، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ نفر معادل مشارکت ۴۸/۸ درصد:

نتایج قطعی:

سیدابراهیم رئیسی؛ ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ نفر - حائز مقام رئیس جمهوری
محسن رضایی‌میرقائد؛ ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ نفر
عبدالناصر همتی؛ ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی؛ ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر

آرای باطله مأخوذه: ۳ میلیون و ۷۲۶ هزارو ۸۷۰ رأی

پیام تبریک شورای راهبردی روابط خارجی به رئیس جمهور منتخب
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۸

شورای راهبردی روابط خارجی با صدور بیانیه‌ای با تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را پشتوانه نظام و پیام روشنی به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران توصیف کرد.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

شورای راهبردی روابط خارجی ضمن تبریک به حجت الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب و همچنین ملت غیور ایران که به رغم مشکلات ناشی از شیوع کرونا و تنگنا‌های معیشتی با شرکت در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اراده خود را در دفاع از منافع کشور نشان دادند، اعلام می‌دارد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای در طول سال‌های پس از انقلاب همواره پشتوانه نظام بوده و پیام‌های روشنی را به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران منتقل کرده است.

شورای راهبردی روابط خارجی همواره تلاش کرده است در دولت‌های مختلف کمک‌های مشورتی لازم را با توجه پیچیدگی‌های روابط بین الملل در اختیار متصدیان امر قرار دهد و در دولت جناب آقای رئیسی نیز در کمک به پیشبرد اهداف عالیه نظام در صحنه روابط خارجی کشور دریغ نخواهد کرد.

امید است که دولت محترم آینده تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و هدایت مقام معظم رهبری که براساس قانون اساسی کشور عهده‌دار تعیین راهبرد‌ها و سیاست‌های کلان کشور هستند، بتواند در جهت حل مشکلات کشور گام‌های قاطع و مؤثری را بردارد و عظمت و اقتدار کشور عزیزمان را در صحنه روابط خارجی، هر چه بیشتر به منصه ظهور برساند.

پیام تبریک وزیر اطلاعات به آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶

وزیر اطلاعات در پیامی انتخاب آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش گفت.

آیت‌الله آقای حاج سیّد ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)
با عرض سلام و تحیّت

انتخاب شایسته‌ حضرت‌عالی را به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش می‌گویم و از درگاه خداوند منّان، توفیقات شما را مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاءالله امیدوارم تحت توجّهات خاصه‌ حضرت بقیّه‌الله‌الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) در تحقق برنامه‌های اعلامی که مورد استقبال ملّت ولایتمدار و فکور این سرزمین قرار گرفت موفّق و منصور باشید.

وزیر بهداشت به رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را از سوی مردم به عنوان رئیس جمهوری منتخب تبریک گفت و از حمایت‌های وی در ایام سخت مدیریت کرونا از مدافعان سلامت، تقدیر کرد.

انتخاب هوشمندانه آن عزیز ارجمند توسط مردم شریف، قدر شناس و وفادار کشورمان را تبریک عرض می‌نمایم. حمایت های مکرر و بیدریغ حضرتعالی در ایام سخت مدیریت کرونا از مدافعین سلامت همواره در خاطره همکارانمان خواهد ماند.

بی‌تردید پایبندی به زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی، توجه به تهیدستان و ضعیفان، عدالت محوری، فسادستیزی، برداشتن موانع از مسیر تولید ملی و احترام به دیدگاه‌های کارشناسی که جزء تفکیک‌ناپذیر مرام و شخصیت حضرت‌عالی است، می‌تواند نوید آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی باشد.

 توفیق روز افزونتان را در برپائی ایرانی آباد و سربلند از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

پیام تبریک وزیر اقتصاد به رئیس جمهور منتخب ملت ایران
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۹

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور منتخب محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
اعتماد قاطع ملت شریف ایران اسلامی به جنابعالی به عنوان شخصیتی برجسته و برخوردار از سوابق روشن و افتخارآمیز انقلابی و اسلامی، در حماسه ۲۸ خرداد، فصل دیگری از مردم سالاری دینی، اقتدار و تعالی کشور را پیش روی دیدگان دنیا قرار داد.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به محضرتان، رجاء واثق دارم که دولت سیزدهم تحت مدیریت شایسته حضرتعالی با استعانت از درگاه خداوند متعال، در جهت تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری و اعتلای همه جانبه کشور بویژه در حوزه اقتصاد اعم از رشد سرمایه گذاری و تولید، بهبود فضای کسب و کار، توسعه و تعمیق بازار سرمایه، افزایش سهم مالیات در بودجه عمومی کشور و بهبود معیشت عامه مردم با نصرت الهی، گام های اساسی را برخواهد داشت.
این وزارتخانه در راستای استقرار دولت حضرتعالی، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری به حضور اعلام می دارد.

پیام تبریک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رئیس جمهور منتخب
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حجة الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفت.


حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
رئیس جمهور محترم منتخب ملت ایران
سلام علیکم‌

پیروزی بزرگ ملت ایران در خلق انتخاباتی با شکوه، به رغم همه مشکلات و تلاش‌های دشمنان ایران برای عدم مشارکت مردم و انتخاب حضرت‌عالی را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی شک ایران عزیز، شایسته کسب موفقیت‌های بیشتری در همه عرصه‌های اقتصادی اجتماعی فرهنگی و سیاسی است که ان‌شاءلله در سایه تفاهم، یکپارچگی و یکدلی هر چه بیشتر مسئولان عالی رتبه کشور در زمان تصدی حضرت‌عالی در سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا محقق خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ در کسب اعتماد ملت بزرگوار ایران، توفیق روزافزون در کسب رضای الهی و خدمت هرچه بیشتر به ملت شریف ایران را در این جایگاه رفیع آرزومندم.

پیام تبریک رئیس کل دیوان محاسبات کشور به رئیس جمهور منتخب ملت ایران
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۳

مهرداد بذرپاش در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

بسمه تعالی
آیت الله رئیسی
رئیس جمهور منتخب محترم
سلام علیکم


ملّت رشید و بزرگوار ایران در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مانند گذشته، حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند. ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و دلخوری‌های آنها هیچکدام مانع از حضور ایشان نشد. باید به داشتن چنین مردم قدرشناس و زمان‌شناسی به خود بالید و سجده شُکر بجا آورد و افتخار کرد. این انتخاب را به پیشگاه ملّت ایران و رهبر معظّم انقلاب(مدّظلّه العالی) و حضرتعالی تبریک عرض می‌نمایم.


امیدوارم با کمک همه دلسوزان، اندیشمندان و کارشناسان، دولت حضرت‌عالی مستقر، و بتواند در کوتاهترین زمان ممکن بخش قابل توجّهی از مشکلات را برطرف کند و این بهترین پاسخ به اعتماد این مردم غیور و سلحشور است. و ایـن حتماً بـا همّت آنجناب شدنی است؛ ان‌شاءالله.

پیام تبریک وزیر نیرو به آیت‌الله رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۲

وزیر نیرو در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم رئیسی» رییس‎‌جمهوری منتخب در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور توسط مردم را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
رییس‌جمهور منتخب مردم ایران

با سلام و احترام،

انتخاب حضرت‌عالی را به‌عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال، توفیقات حضرتعالی را در خدمت به ملت شریف و سربلند جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

پیام تبریک وزیر دادگستری به آیت‌الله رییسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۹

سید علیرضا آوائی در پیامی، انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله سید ابراهیم رئیسی
با اهدای سلام و تحیات

احتراماً، وظیفه خویش می‎دانم انتخاب شایسته جنابعالی از سوی اکثریت افتخارآفرینان روز باشکوه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان «رئیس جمهور» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و موفقیت بزرگ در جلب اعتماد میلیون‌ها نفر از آحاد و صنوف مختلف مردم شریف و امیدوار ایران عزیز در سپردن امانت و مسئولیت خطیر سکانداری دستگاه عظیم اجرایی کشور به یکی از فرزندان برومند خود را به محضر حضرت‌عالی، صمیمانه، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون آن برادر ارجمند، در خدمت بی منت و خالصانه، به ملت آگاه، نجیب و صبور این مرز و بوم و برداشتن گام‎های بلند در مسیر اعتلا، توسعه و پیشرفت هرچه فزون‎تر مادی و معنوی این سرزمین، با بهره‎گیری از همه ظرفیت‎های موجود و در سایه همدلی و همکاری صادقانه و مجّدانه سایر قوای کشور، از آستان خداوند قادر و متعال مسألت نمایم.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انتخاب رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۹

حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت.

آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام
حضور حماسی و شورانگیز ملت سربلند ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یوم‌ا... دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم زد و بار دیگر مردم شریف و همیشه در صحنه، عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام راحل عظیم‌الشان (ره) و امانت گرانبهای شهدای انقلاب اسلامی به‏نمایش گذاشتند و دیگر بار ثابت کردند که در پاسداشت نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند. بی‌تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدت‌های ملت تاریخ ساز ما افزود و مهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم و انقلاب بود.

این حماسه شکوهمند را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‏ا... العظمی امام خامنه‏ای (مدظله العالی)، ملت آگاه و بصیر ایران و به حضرتعالی از صمیم قلب تبریک عرض نموده.

از درگاه ایزد منّان، دوام توفیقات جنابعالی را در ظلّ توجهات خاصه حضرت بقیه ا... الاعظم (عجّ)

در مسئولیت قوه مجریه در شرایط حساس و خطیر کشور عزیز ایران در تحقق اهداف و آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، مسئلت دارم.

 

پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به آیت‌الله رییسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۶

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، حضور عزتمندانه ملت بزرگ و هوشمند ایران اسلامی در حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت.

بسمه تعالی
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
باسلام و احترام

حضور عزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ، فهیم و هوشمند ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز و حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و حلول بهار سیاسی انقلاب که بیانگر درک و بینش عمیق و اقتدار ملی کشور است را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، امت شهید پرور ایران و جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارد جنابعالی به عنوان چهره ارزشی و خدوم در تاریخ انقلاب اسلامی با درایت، جدیت، قاطعیت و دلسوزی و بهره گیری از همه توان کشور خواهید توانست فصل نوین و شکوهمندی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایجاد و بالندگی و تعالی میهن عزیزمان به ویژه در بخش کشاورزی را فراهم آورید. ان شاءالله

 

پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به آیت‌الله رییسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۵

وزیر آموزش و پرورش در پیامی؛ انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت.

برادر گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب


با سلام احترام؛

بار دیگر گاهشمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده خود در عرصه ی سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزود.

این جانب به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد، به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان ایمانی، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می گویم.

تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به آیت‌الله رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۴

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی دامت توفیقاته
با سلام و تحیات الهی.

عنایات حضرت باریتعالی، دعای خیر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمود‌های نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دیگر بار و در برهه‌ای حساس، سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد تا ملت شریف، قهرمان، بصیر و انقلابی کشورمان در میان تلاطم هجمه‌های سهمگین و تلاش مذبوحانه دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف نظام، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و میدان داری شان را به رخ بکشند.

بدون تردید، خلق این حماسه شگرف و شورانگیز برگ زرین دیگری بر جریده پرافتخار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

در این میان نقش بی‌بدیل کارکنان و مجموعه خانواده‌های بزرگ و بصیر ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور گسترده و موثر در این مشارکت بزرگ شایان تقدیر است.

اینجانب، در کمال مسرت، انتخاب حضرتعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته و از درگاه خداوند منان دوام توفیقات جناب‌عالی که از ذخایر نظام و دارای سوابق درخشان در مسئولیت‌های متعدد بوده‌اید را برای خدمت به مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی مسئلت می‌کنم.

تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به آیت‌الله رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۴

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی دامت توفیقاته
با سلام و تحیات الهی.

عنایات حضرت باریتعالی، دعای خیر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمود‌های نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دیگر بار و در برهه‌ای حساس، سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد تا ملت شریف، قهرمان، بصیر و انقلابی کشورمان در میان تلاطم هجمه‌های سهمگین و تلاش مذبوحانه دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف نظام، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و میدان داری شان را به رخ بکشند.

بدون تردید، خلق این حماسه شگرف و شورانگیز برگ زرین دیگری بر جریده پرافتخار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

در این میان نقش بی‌بدیل کارکنان و مجموعه خانواده‌های بزرگ و بصیر ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور گسترده و موثر در این مشارکت بزرگ شایان تقدیر است.

اینجانب، در کمال مسرت، انتخاب حضرتعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته و از درگاه خداوند منان دوام توفیقات جناب‌عالی که از ذخایر نظام و دارای سوابق درخشان در مسئولیت‌های متعدد بوده‌اید را برای خدمت به مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی مسئلت می‌کنم.

پیام تبریک وزیر دفاع به رییس جمهور منتخب کشور
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۶

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در پیامی انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت برکاته)

رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران

با اهداء سلام و تحیات.

حماسه پر شکوه و به یادماندنی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر قطور و پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بی شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی‌های بین المللی و توطئه‌های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

اینجانب و همه مدیران، دانشمندان و متخصصین وزارت دفاع با تبریک صمیمانه این حماسه پر افتخار به رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم سرافراز میهن اسلامی، کسب رای اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایام مقارن و متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (ع) را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی تردید این مشارکت باشکوه نتیجه هدایت‌ها و رهنمود‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و دانایی و بصیرت ژرف ملت شریف ایران نسبت به نقش محوری خود در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور است که برگرفته از آموزه‌ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌باشد.

رجاء واثق دارم همانگونه که در مسئولیت‌های مختلف به خصوص در مسند خطیر ریاست محترم قوه قضائیه منشاء اثر و تحول شگرف بوده اید، به پشتوانه رای جمهور، در این عرصه خدمت گزاری بزرگ به کشور و ملت با گام‌های بلند برای پیشرفت، آبادانی و توسعه پایدار به عنوان پایه‌های اقتدار و عزت ایرانیان قدم‌های بلند و مبارکی برداشته و در این راه پر فراز و نشیب نیز با توکل بر خداوند متعال و دعای خیر ملت شهید پرورمان به توفیقات روز افزونی در تحقق اهداف و آرمان‌های عالیه انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید والامقام است، دست یابید.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام

پیام تبریک دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به آیت الله رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۱

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دامت‌برکاته

سلام‌علیکم و رحمة الله و برکاته

خدای بزرگ را شاکرم که توفیقی دیگر برای نمایش اتحاد، همدلی و همراهی به ملت فهیم، انقلابی، شجاع و متدین ایران برای حضور در انتخابات همچنین انتخابی درست و مؤثر عطا فرمود.

این وحدت و یکپارچگی که از آغازین روزهای مجاهدت مؤمنانه برای افراشتن پرچم حکومت اسلام عزیز و حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و خواهد داشت، بزرگ‌ترین موهبت الهی به این مردم از هر مذهب و باور اسلامی است.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه احدیت به پاس حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، انتخاب جنابعالی را که از پرچمداران وحدت اسلامی هستید به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است تحت هدایت‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و همراهی و مشارکت آحاد امت اسلامی همواره موفق و پیروز باشید.

تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام

پیام تبریک رئیس كل بیمه مركزی به رئیس‌جمهور منتخب کشور
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۸

رئیس كل بیمه مركزی در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی را به عنوان رییس جمهور مردمی میهن اسلامی تبریك گفت.

با سلام و تحیات

انتخاب شایسته حضرت‌عالی از سوی ملت سرافراز ایران اسلامی در سیزدهمین آزمون بزرگ انتخاباتی به عنوان رییس جمهور مردمی میهن اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و حضرتعالی و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

موفقیت و عزت روز افزون آن‌جناب و سربلندی کشور عزیزمان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید که در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و نیز بهره‌گیری از چهل و سه سال تجربه گران سنگ انقلاب اسلامی، در گام دوم شاهد اقتدار هر چه بیشتر در مسیر پیشرفت آبادانی و توسعه کشور باشیم.

تبریک رئیس كل بیمه مركزی در پی انتخاب به عنوان رییس جمهور منتخب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۷

رئیس كل بیمه مركزی در پیامی انتخاب شایسته آیت‌الله رئیسی را به عنوان رییس جمهور مردمی میهن اسلامی تبریك گفت.

پیام تبریک وزیر نفت به رئیس‌جمهور منتخب کشور
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۶

وزیر نفت در پیامی موفقیت رئیس‎جمهوری منتخب را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور تبریک گفت.

 حجت‌الاسلام و المسلمین، جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران

با سلام و احترام
بدینوسیله موفقیت جنابعالی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال برای جنابعالی در ایفای این مسئولیت سنگین، موفقیت و برای ملت شریف و ایران عزیز سربلندی مسئلت دارم.

واعظی پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۷

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

آیت‌الله جنتی: پیروز واقعی میدان انتخابات ملت بصیر کشورمان هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۷

در پی حضور غرورآفرین مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب این حماسه ملی را تبریک گفت.

آیت‌الله جنتی گفت: بی‌شک پیروز واقعی این میدان، ملت قدرشناس، بصیر و هوشیار کشورمان هستند که علی‌رغم وجود مشکلات و ترغیب دشمنان انقلاب مبنی بر تحریم انتخابات، با مشارکت ارزشمند خود علاوه بر به نمایش گذاردن تعهد دینی و عزم ملی، توطئه بدخواهان نظام را همچون همیشه خنثی کردند.

وزیر امور خارجه انتخاب رئیسی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۶

محمدجواد ظریف در پیامی اینستاگرامی، انتخاب سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت.

حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.

اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت‌های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.

امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.
 
تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام
تبریک مجلس خبرگان به رئیس جمهور منتخب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۱

در پی حضور غرورآفرین مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب این حماسه ملی را تبریک گفت.

رضایی انتخاب رئیسی به ریاست جمهوری را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۴

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یک بار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و بی‌تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ‌ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت‌الله جناب آقای حاج سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب می‌کنم.

تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام

پیام علی لاریجانی خطاب به جوانان پس از پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۳

از همه‌آحاد ملّت بخصوص جوانان عزیز که علیرغم برخی گلایه‌ها به وظیفه مشارکت در تعیین سرنوشت ملّی عمل نمودند، سپاسگزارم.

همه با اتحاد و فارغ از هرگونه گرایش و سلیقه به پیشرفت ایران اسلامی بیندیشیم.

تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام

 

 پیام تبریک رهبر جریان حکمت ملی عراق خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور منتخب ایران
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۷
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی برگزاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به رهبر معظم انقلاب و همچنین ملت و دولت ایران تبریک گفت و نوشت: موفقیت تجربه دموکراتیک و اجرای سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوییم.
 
وی ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران در این پیام آورده است: همچنین برخورداری از اعتماد ملت در چهار سال آینده را به جناب آقای سیدابراهیم رئیسی تبریک می‌گوییم.
پیام تبریک رئیس سازمان انرژی اتمی به آیت‌الله رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۴

علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی حضور مقتدرانه آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی در انتخابات 28خردادماه و انتخاب حضرت آیت الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک جهاد اسلامی و دبیرکل نجباء عراق به ایران
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۷

دبیرکل جنبش نجباء عراق، پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را به رهبر انقلاب و مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد استحکام روابط بین دو ملت ایران و عراق بیش از پیش افزایش یابد.

پیام تبریک جهانگیری به رییس جمهور منتخب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۸

معاون اول رییس جمهور در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم


حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

باسلام و احترام

توفیق جناب‌عالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم. به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان محترم دیگر رای داده اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می‌آیند که ان شاءالله حل مسائل و برآوردن خواسته‌های آنان در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مد نظر قرار گیرد.

از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهاد‌های کشور مسئلت دارم.

روحانی پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۰

 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پیروزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

رئیس جمهور تاکید کرد: بی شک بهره گیری از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می‌تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام

روحانی پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

پیام تبریک مولوی عبدالحمید به آیت‌الله رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۹
مولوی عبدالحمید با صدور پیامی به منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخاب آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
برادر گرامی و ارجمند، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی - دامت توفیقاتهم -
منتخب مردم شریف ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری
السلام علیکم ورحمةالله وبرکاته.

احتراما، انتخاب حضرت‌عالی به‌عنوان رئیس‌جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به رهبر معظم انقلاب، حضرتعالی و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.
 
امیدوارم با تدبیر و توانایی‌های که در حضرتعالی سراغ دارم، در راستای اجرای قانون اساسی، عدالت‌محوری و توجه به خواسته‌های عمومی و زدودن آثار رنج و خستگی از چهره ملت شریف ایران که در شرایط حساس به صحنه آمدند، در عرصه جدید خدمت به مردم عزیز موفق باشید. همچنین برای جنابعالی در راستای توجه به مطالبات اقوام و مذاهب که ضامن وحدت ملی و امنیت پایدار است، آرزوی موفقیت می‌کنم؛ و من الله التوفیق
 
تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام
 
 
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تجلی بصیرت وپیوند ناگسستنی امت با امام
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۶

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت شریف و حاضر در صحنه انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت بی‌بدیل ملت متدین؛ وفادار و با بصیرت خالق حماسه‌های به یادماندنی وقافله سالار حکیم؛ شجاع و فرزانه. ملت هوشمند و وظیفه شناسی که دراستثنایی‌ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعم از آثار روانی و عملی شرایط کرونایی تحت تاثیر قراردهنده عرصه‌های سیاسی -اجتماعی؛ جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار و بخصوص گلایه مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت وتورم ناشی از تشدید فشار؛ تحریم‌های ظالمانه وبی تدبیری مدیران، با تصمیم هوشمندانه تاریخی وحضور پرشور؛ حیرت انگیز؛ و عقلانی درصحنه و شعب اخذ رای؛ زیباترین فصل همبستگی و حماسه را به تصویر کشید و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را دربرابر جهانیان به نمایش گذاشت.

اینک با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت جل و علا و جبهه سپاس برخاک سائیدن؛ با زبان قاصر؛ واژه‌گان و قلم ناتوان از وصف عظمت این حماسه باشکوه و تاریخی واقع بینانه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که سند افتخار و برگ‌زرین دیگری برکارنامه درخشان ملت شورآفرین ایران اسلامی افزوده شد و باطل السحر سیاه نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و فریب‌خوردگان گردیده واستحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و پیوند ناگسستنی امت با امام را عینیت بخشید؛ موهبت الهی حماسه حضور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به پیروز حقیقی این آزمایش الهی -سیاسی؛ همانا ملت نمونه تاریخ و با بصیرت ایران اسلامی؛ مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله الوارف تبریک عرض نموده و با تهنیت به منتخب مردم؛ مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان وفائق آمدن به توطئه‌ها و مشکلات و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف را از بارگاه ربوبی جل و علا مسئلت می‌نماید.


تبریک شمخانی به رئیسی 
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۵

دریابان علی شمخانی در پیام توییتری گفت: « حماسه پرشور حضور در انتخابات۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و جناب آقای رئیسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد.

وی بیان کرد: آغاز یک شروع نیازمند گام‌های استوارتر از گذشته است.

تبریک مقامات لشکری و کشوری به رئیس جمهور منتخب + اسامی و متن پیام

پیام تبریک علی‌اکبر ولایتی به سید ابراهیم رئیسی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۳

در پی اعلام پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری طی پیامی، این موفقیت را به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

بسمه تعالی
برادر گرامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب
سلام علیکم

حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.

در این میان نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه‌های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و ... از جمله مهمترین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.

پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.

این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می‌کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاالله.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *