ضیایی: به خاطر گرما کمی بازیکنانم در لحظات پایانی کم آوردند/ برای حضوری قدرتمند در المپیک نیاز به توجه داریم

21:32 - 20 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۸۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان ایران گفت: مسئولان همانند امروز باید در پشت زمین هم پشتیبان فوتبال ناشنوایان باشند.

- محمدحسین ضیایی بعد از قهرمانی تیم ملی ناشنوایان ایران در مسابقات انتخابی المپیک در آسیا، اظهار داشت: ما در مرحله گروهی با عراق بازی کردیم و می‌دانستیم تیم خوبی هستیم و نباید غافل شویم. از ابتدای بازی خوب شروع کردیم و به دو گل رسیدیم و البته در ادامه بازی چند گل نیز نزدیم. در پایان بازی به دلیل گرمای هوا بچه‌ها مقداری کم آوردند و دو گل دریافت کردند.

وی تصریح کرد: بعد از تساوی بازی بچه‌ها به خودشان آمدند و دیدند که حریف را نباید دست کم بگیرند. شروع به حمله دوباره کردیم که توانستیم با پنالتی گل بزنیم و قهرمان شویم. این دو برد مقابل عراق را به تیم ملی بزرگسالان‌مان تقدیم می‌کنم که چند روز دیگر با عراق بازی دارند. انشاالله آن‌ها نیز بتوانند در آن بازی نتیجه لازم را بگیرند.

سرمربی تیم ملی ناشنوایان درباره ادامه همکاری‌اش با این تیم خاطرنشان کرد: همانطور که فدراسیون ناشنوایان تا الان همکاری کرده از اینجا به بعد هم من برنامه‌هایم را می‌دهم و باید حمایت شویم. همانطور که مسئولان در کنار زمین از تیم حمایت می‌کنند در پشت صحنه نیز باید حمایت کنند تا بتوانیم موفق باشیم. باید با تجهیزات کامل خود را آماده المپیک کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *