بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی اسفراین

10:35 - 10 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۷۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در جریان سفر به شهرستان اسفراین و بخش بام و صفی آباد به صورت از پیش اعلام نشده از حوزه‌های قضایی و یک واحد تولیدی بازدید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در جریان سفر به شهرستان اسفراین و بخش بام و صفی آباد به صورت از پیش اعلام نشده از حوزه‌های قضایی و نیز یک واحد تولیدی بازدید کرد.

وی، پس از بازدید از حوزه قضایی بام و صفی آباد از یک واحد تولیدکننده سبد میوه نیز در اسفراین بازدید و در گفت‌وگو با مدیر این واحد تولیدی مهم‌ترین مشکلات آن را بررسی و حسب مورد در راستای پیگیری و رفع معضلات مطروحه دستور‌ات مقتضی را صادر کرد.

وی سپس در بازدید از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب و نیز شورا‌های حل اختلاف اسفراین با چند نفر از مراجعین نیز گفت‌وگو و مسائل و مشکلات مربوطه را مورد بررسی قرار داد و در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور دستور‌ات لازم را صادر کرد.

گفت‌وگوی چهره به چهره با مدیران قضایی و همکاران قضایی، اداری، اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف اسفراین و بام و صفی آباد دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در این سفر بود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *