گرامی: کمالوند بهترین گزینه برای سایپا است/ قطعا سقوط نمی‌کنیم

12:51 - 15 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۲۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم سایپا گفت: با شناختی که از فراز کمالوند دارم او بهترین گزینه برای هدایت سایپا بود

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تغییر و تحولات در تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: اتفاقات زیادی در این مدت در باشگاه سایپا رخ داد، ولی فکر می‌کنم در نهایت انتخاب فراز کمالوند تصمیم خوبی بود. امیدوارم بتوانیم از تجربیات او استفاده کرده و تیم را به جایگاه خوبی برسانیم من قبلا با کمالوند در تیم پارس جنوبی کار کردم، ولی خیلی زود از جمع ما جدا شد. با شناختی که از این مربی دارم به نظر من بعد از جدایی ابراهیم صادقی بهترین گزینه کمالوند بود. امیدوارم تیم را از بحران خارج کند.

وی با اشاره به توانایی‌های ابراهیم صادقی تصریح کرد: ابراهیم صادقی را خیلی قبول داشتم. یک سری مسائل حاشیه‌ای باعث شد و کار آنطور که می‌خواستیم پیش نرود. با این حال تیم بدی نبودیم و تیم خوبی بسته شده بود. در خیلی از بازی‌ها حقمان سه امتیاز بود که به آن نرسیدیم. در کل شاید اگر در آن بازیها که تعداد زیادی بود برنده می‌شدیم جایگاه سایپا خیلی بهتر بود و همه برای ابراهیم صادقی دست می‌زند و از او تعریف می‌کرد که با این تیم جوان در جایگاه خوبی از جدول قرار گرفته است. فوتبال ایران، اما اینگونه نیست.

مدافع تیم سایپا با اشاره به جایگاه این تیم در انتهای جدول خاطرنشان کرد: مطمئن باشید تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند. با توجه به وضعیت سایر تیم‌ها در لیگ برتر و وضعیتی که تیم خودمان دارد و با توجه به اینکه فراز کمالوند به تیم ما اضافه شده است فکر می‌کنم این توانایی را داریم که در لیگ برتر بمانیم. نسبت به این قضیه واقعا خوشبینم و این قدرت و توان را در تیم خودمان می‌بینیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که حیف است تیم سایپا در لیگ برتر نباشد.

گرامی در مورد روند بهبودی بعد از مصدومیت و بازگشت به میادین گفت: مصدومیت مرا از میادین فوتبال دور کرد ولی بهتر شدم و از چند روز دیگر تمرینات را آغاز می‌کنم. یک ماه و نیم است به خاطر کشیدگی تاندون پا از تمرینات دور بودم. به بازی با ماشین سازی نمی‌رسم، ولی از بازی بعد در خدمت تیم هستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *