ایجاد زمینه اصلاح و تربیت زندانیان خدمتی مقدس است

22:20 - 08 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۵۵۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - مدیرکل ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و بازرسی سازمان زندان‌های کشور با اشاره به سختی شغل و مسئولیت زندانبانی گفت؛ایجاد زمینه اصلاح وتربیت زندانیان خدمتی مقدس است.
ایجاد زمینه اصلاح و تربیت زندانیان خدمتی مقدس استبه گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان های کرمانشاه اسماعیل نوروزی در جمع روسا  و کارکنان زندان پاوه تصریح کرد: کمک به زندانی برای  اصلاح رفتار، تغییر نگرش و بازگشت سعادتمندانه به اجتماع یکی از وظایف خطیر مسئولان وکارکنان بخش های مختلف زندان هاست.

وی با تاکید بر اهمیت  فرآیندهای فرهنگی، تربیتی در زندان ها این رویکرد مهم را عامل موثری بر حفظ امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دانست و تلاش مضاعف در راستای  ایجاد زمینه اصلاح وتربیت زندانیان را خدمتی مقدس توصیف کرد.

نوروزی در ادامه از نزدیک به دیدار و گفت وگوی چهره به چهره با زندانیان پرداخت و با آگاهی از روند انجام برنامه های حوزه های مختلف استفاده مطلوب از برنامه های زندان به ویژه حضور فعال در کلاس های حرفه آموزی و یادگیری مهارت های شغلی توام با توجه به مبانی وآموزه های دینی را  مورد تاکید قرار داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *