عطایی: وقفه ۱۵ روزه کمی ما را از فضای مسابقات دور کرد/ باقرزاده: نقطه قوت تیم هراز، سرویس‌های خوبشان است

16:05 - 10 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۷۳۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: قائمی بازیکن خوبی است و قطعاً به بهترین شکل از او استفاده خواهیم کرد.
- بهروز عطایی پس از پیروزی ماراتن گونه تیم لبنیات هراز آمل برابر تیم هورسان رامسر از هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. تیم‌ها در دور برگشت با تغییرات زیادی همراه هستند و به همین دلیل رقابت‌های سختی را در پیش داریم. تحلیل و پیش بینیم از نتیجه بازی امروز یک دیدار بسیار سخت بود اما تصور داشتم که بازیکنانم نمایش بهتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: بازیکنانم حداقل در سه ست نتوانستند آنگونه که باید عمل کنند. خوشحالم در ست چهارم به بازی برگشتند و در نهایت به پیروزی رسیدیم. بازی سنگین بود، اما کیفیت لازم را نداشت چرا که هر دو تیم اشتباهات زیادی داشتند. تیم هورسان تیم خوبی است و امروز مقابل آن‌ها با چالش بزرگی روبرو شدیم.

سرمربی تیم هراز آمل خاطرنشان کرد: تغییرات پیش آمده در تیم‌ها و همچنین وقفه ۱۵ روزه کمی ما را از فضای مسابقات دور کرد. هر دو تیم هم بازی تدارکاتی نداشتیم به همین دلیل امروز خطا‌های زیادی را در بازی شاهد بودیم. در ادامه این خطا‌ها به حداقل خواهد رسید.

عطایی در پایان درباره حضور فرهاد قائمی تصریح کرد: قائمی بازیکن خوبی است و قطعاً به بهترین شکل از او استفاده خواهیم کرد او مدتی از فضای لیگ ایران دور بوده و طبیعی است که کم کم هماهنگی را به دست آورد و او از مهره‌های تأثیرگذار تیم خواهد شد.

عارف باقرزاده پس از قبول شکست اظهار داشت: به هر دو تیم خسته‌ نباشید می‌گویم چراکه نمایش خوبی را ارائه دادند. از تیم‌های هراز آمل و آذرباتری نیز که در نیم‌فصل با ما همکاری داشتند و دو بازیکن از این تیم‌ها جذب کردیم، تشکر می‌کنم. بازی بسیار خوبی بود. طعم شکست را همیشه کسانی که در دو قدمی پیروزی هستند، می‌چشند.

وی ادامه داد: امروز ما نیز در دو قدمی پیروزی بودیم و می‌توانستیم پیروز شویم. پیش از بازی کاملاً بر این امر واقف بودیم که نقطه قوت تیم هراز، سرویس‌های خوب آنهاست و همه تیم‌ها را از ناحیه سرویس دچار مشکل می‌کند. در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امروز بازیکنان به نحو احسن آن را انجام دادند.

سرمربی تیم هورسان افزود: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بازی را کسب کنیم و برای بازی روز جمعه مقابل پیکان آماده می‌شویم.

باقرزاده در پایان گفت: در نیم‌فصل نخست ضعف‌هایی داشتیم و با توجه به دیر تشکیل شدن تیم، زمان یارگیری به پایان رسید، بنابراین در نیم‌فصل دوم چند بازیکن را جذب کردیم و با توجه به این اتفاق و توانایی سایر بازیکنانمان، امیدواریم در آینده نتایج قابل قبولی کسب کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *