خشونت پلیس آمریکا به اعضای خانواده رسید

21:15 - 08 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۳۸۱
بدرفتاری و خشونت افسران پلیس آمریکا با همسران و فرزندان خود به طرز گسترده ای در حال افزایش است.
- عواقب خشونت پلیس آمریکا قابل جبران نیست؛ این بر جوامع بزرگ و کوچک در سطح آمریکا  تاثیر می‌گذارد. 
 
به گزارش پایگاه «فادرلی»، بر اساس تحقیقات، ارتباط مستقیمی بین خشونت پلیس در محل کار و خشونت این افراد در خانه وجود دارد. 
 
در حالی که اعتراضات جنبش «زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد» در سراسر آمریکا در جریان بوده، تعداد زیادی از ویدئو‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد نیرو‌های پلیس و اجرای قانون به دنبال غیرنظامیان غیر مسلح می‌دوند، آنها را هُل می‎دهند، به آنها مشت می‌زنند، از گاز اشک آور استفاده می‌کنند، گلوله‌های پلاستیکی و در برخی موارد استفاده از مهمات جنگی علیه مردم غیرنظامی استفاده می‌کنند.
 
در لوئیزویل، «دیوید مک آتی»، تاجر و رییس جامعه محلی، در اعتراضات به کشته شدن جورج فلوید و برونا تیلور، توسط نیرو‌های پلیس، خود به دست نیرو‌های پلیس و با اصابت گلوله کشته شد.
اگرچه جمع آوری اطلاعات مربوط به خشونت خانگی پلیس آمریکا سخت است، اما این نشان می‌دهد که افسران پلیس در این کشور تقریبا ۱۵ برابر جمعیت عمومی آمریکا مرتکب اقدامات خشونت خانگی می‌شوند. 
 
«الکس روزلین»، یک روزنامه نگار مستقل کانادایی می‌گوید «من ایمیل‌هایی دریافت می‌کنم که باعث تعجب شدید و وحشت شما می‌شود.».
 
در سال ۱۹۹۱ میلادی، یک محقق بیان داشت که بیش از ۳۶۰ هزار افسر پلیس از میان ۹۰۰ هزار افسر در آمریکا، در قبال خانواده خود از خشونت استفاده می‌کنند. 
 
همچنین بر اساس نتایج تحقیقی دیگر، حداقل ۴۰ درصد از افسران پلیس آمریکا، از خشونت در برابر همسر و فرزندان خود استفاده می‌کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *