پرستاران؛ مجاهدان خط مقدم مقابله با تهدیدکننده سلامت جامعه

18:04 - 29 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۵۲۲۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پرستاران مجاهد که از دیرباز، همواره در خط مقدم مقابله با همه گیریهای تهدید کننده سلامت جامعه بوده‌اند و در میدان‌های شورانگیز دفاع مقدس نیز همگام و همراه با رزمندگان سلحشور حماسه‌ها آفریدند و امروز هم میدان پرخطر ویروس منحوس کرونا به عرصه مجاهدت و رشادت آنان تبدیل گشته است.
- بنا به اعلام سپاه نیوز، همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س)و روز پرستار، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
پرستاری ترکیبی از یک مجموعه ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی است؛ از شفقت و دلسوزی بگیرید تا مسئولیت پذیری، تا صبر و بردباری در برابر بی تابی ها و کج خلقی ها که همه ی اینها فضلیت های بزرگ انسانی است. فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)

سلام و درود خداوند بر پرستاران مخلصی که با تأسی بر پرستار زخمهای به خون نشسته دشت تفتیده کربلا، عقیله بنی هاشم و عصاره ولایت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) ارزشها و فضیلت های نیک انسانی را با بردباری و صبری زینب وار جانی دوباره بخشیدند و با اقتدا به آن بانوی مکرمه که در دشوارترین لحظه ها نیز همواره مدافع سلامت زینت عبادت کنندگان حضرت سیدالساجدین(علیه السلام) بود؛ مدال افتخار مدافع سلامت را از آن خویش نمودند.

پرستاران مجاهد که از دیرباز، همواره در خط مقدم مقابله با همه‌گیریهای تهدید کننده سلامت جامعه بوده‌اند و در میدان‌های شورانگیز دفاع مقدس نیز همگام و همراه با رزمندگان سلحشور حماسه ها آفریدند و امروز هم میدان پرخطر ویروس منحوس کرونا به عرصه مجاهدت و رشادت آنان تبدیل گشته است. مردان و زنان بزرگی که ماهها به دور از خانه و خانواده در آسمان رضایت خداوند با بال ایثار و جانفشانی پرواز نمودند تا سلامت را برای دیگران به ارمغان آورند.

بی‌تردید، زبان از وصف تلاشهای خالصانه شما پرستاران عزیز قاصر و الکن است و هیچ پاداش دنیوی شایسته از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌های کم‌نظیر شاگردان راستین مکتب حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) نیست جز شفاعت اخروی آن بانوی ارجمند که بهایی است بی‌مثال و بی‌مانند.

اینجانب به پاس فداکاری‌ها و نمایش تلاش‌های انسان دوستانه شما عزیزان، این روز را به همه مجاهدان عرصه سلامت و منادیان انسانیت و ایمان که به راستی خستگی را خسته کرده‌اند تبریک عرض نموده و از آستان حضرت حق دوام توفیقات شما عزیزان را خواستارم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *