رای متهمان پرونده حادثه تیراندازی شب 21 ماه رمضان به زودی صادر می‌شود

10:57 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۰۷۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: حجت الاسلام مزارعی با تشریح آخرین جزییات پرونده متهمان حادثه تیراندازی شب بیست و یکم ماه رمضان در شهر یاسوج گفت: رای متهمان این پرونده به زودی در دادگاه کیفری یک استان صادر می‎شود.
«حجت الاسلام غلامرضا مزارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان اظهارکرد: با توجه به حساسیت موضوع که در ماه رمضان اتفاق افتاد، رسیدگی به این پرونده آغاز و در کمتر از بیست روز کیفرخواست متهمان صادر شد.

وی گفت:  پرونده جهت اتخاذ تصمیمات نهایی به دادگاه کیفری یک ارسال و اولین جلسه دادگاه متهمان هفته گذشته تشکیل شد و به زودی منتهی به صدور رای در دادگاه کیفری یک می‌شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: با توجه به بافت عشیرهای در این استان بکارگیری سلاح‌های غیرمجاز و حتی مجاز موجبات ناامنی در استان را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی اضافه کرد: دستگاه قضایی برای کسانی که سلاح غیرمجاز را حمل یا نگهداری می‌کنند، ضمن ضبط اسلحه مجازات حبس و تبعید را در نظر می‌گیرد.

این مسئول عالی قضایی اختلافات گذشته باقی مانده و حل و فصل نشده، پایین بودن آستانه صبر و تحمل، وجود برخی مسایل فرهنگی و برخورد نشدن قاطع و بازدارنده با عاملان نزاع‌ها را از جمله دلایل بروز نزاع دسته جمعی در این استان عنوان کرد.

گفتنی است ساعت سه بامداد روز 21 رمضان 5 پسر جوان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج از سوی یک نفر هدف تیر اندازی قرار گرفت که این حادثه یک نفر کشته و 5 زخمی داشت .

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *