عطایی: احتمالا چند هفته ابتدایی لیگ باکیفیت نباشد/ هدف‌مان حضور در نیمه بالای جدول است

0:01 - 09 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۱۲۶۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: احتمال می‌دهم چند هفته ابتدایی لیگ باکیفیت نباشد؛ چون همانطور که گفتم بازیکنان مدت‌ها از شرایط مسابقه دور مانده بودند.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با برگزاری تورنمنت چهارجانبه  والیبال در آمل اظهار داشت: پس از اینکه لیگ سال گذشته نیمه‌تمام ماند، بازیکنان والیبال چهار ماه از میادین دور ماندند. همین مسئله باعث شد آنها شرایط آرمانی خود را از دست بدهند. البته بازیکنان تمریناتی در خانه انجام دادند که این تمرینات نمی‌تواند کافی باشد.

وی افزود: در این فاصله که تا آغاز لیگ باقی‌مانده، بیشتر تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی انجام داده‌اند و ما هم تورنمنت چهار جانبه‌ای را در آمل برگزار کردیم. هدف از این مسابقات این بود که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. با وجود اینکه بازیکنان تمرینات پرفشاری را انجام داده بودند، بازی‌های خوبی برگزار شد. البته احتمال می‌دهم چند هفته ابتدایی لیگ باکیفیت نباشد؛ چون همانطور که گفتم بازیکنان مدت‌ها از شرایط مسابقه دور مانده بودند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل در خصوص اینکه این تیم چه هدفی را در لیگ برتر دنبال می‌کند، گفت: تیم هراز در اولین سال تاسیس خود تلاش می‌کند در نیمه بالای جدول قرار بگیرد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

عطایی درباره اینکه برگزاری لیگ در دوران کرونا را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: بعضی استان‌ها هنوز در وضعیت قرمز به سر می‌برند. امکان دارد لیگ به خاطر کرونا دچار وقفه شود و ما باید آمادگی این اتفاق را داشته باشیم البته همه کشور‌های مختلف با این موضوع کنار آمده‌اند و به دنبال برگزاری مسابقات‌شان در شرایط کرونا هستند. ما المپیک را در پیش داریم و باید لیگ را در بهترین شرایط برگزار کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *