فریبا: استقلال به قهرمانی در جام‌حذفی نیاز دارد

15:57 - 12 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به قهرمانی در جام حذفی نیاز دارد تا حداقل یک جام را در این فصل به هوادارانش تقدیم کند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: عملکرد استقلال قابل قبول بود و محمد دانشگر واقعاً نمایش خوبی داشت. متاسفانه بعد از مصدومیت فرشید اسماعیلی، بازی دست پرسپولیس افتاد. امیدوارم اسماعیلی و کریمی به دیدار فینال مقابل تراکتور برسند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان در ضربات پنالتی، تصریح کرد: در ضربات پنالتی ۵۰ درصد شانس حاکم است، اما به نظرم مهار خوب حسینی فضا را به نفع استقلال تغییر داد و ارسلان مطهری هم کار را تمام کرد. استقلال به قهرمانی در جام حذفی نیاز دارد تا حداقل یک جام را در این فصل به هوادارانش تقدیم کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دربی، خاطرنشان کرد: در دربی اشتباه داوری تاثیرگذاری ندیدیم و اشتباه داور به ضرر استقلال بود و دیدیم که یک پنالتی روی فرشید اسماعیلی را نگرفتند. گل‌محمدی مربی باشخصیت و کاربلدی است، حرف‌هایی که در نشست بعد از بازی زد از او بعید بود، به نظرم او تحت فشار ناشی از شکست در دربی آن حرف‌ها را زد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *