دایی: گل نفت درست نبود/ با این عملکرد به هر هدفی بخواهیم می‌رسیم

23:54 - 15 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۰۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: سرمربی تیم صبای قم به عملکرد داوری در دیدار صبای قم مقابل نفت تهران اعتراض کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، "علی دایی" بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت تهران در کنفرانس خبری گفت: روی صحنه‌ خطایی که منجر به گل نفت شد، اعتقادم این است که به هیچ وجه خطایی صورت نگرفت، چون جلوی چشم خودم این برخورد صورت گرفت.

وی افزود: باید به داوران کمک کنیم که سطح داوری‌مان بالاتر برود. به داورها خسته نباشید می‌گویم اما فکر می‌کنم بیش از حد روی دروازه ما خطا گرفتند.

دایی در مورد روند کلی بازی نفت مقابل صبا گفت: نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم می‌خواهد چه کار کند. در کل بازی، یک اشتباه کردیم که آن هم منجر به گل شد. اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم سه امتیاز را به خانه ببریم اما آن گل باعث شد که دو امتیاز را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: شرایط نفت به هیچ وجه با ما قابل مقایسه نبود. میزان بازی‌های تدارکاتی و آمادگی جسمانی نفتی‌ها واقعاً متفاوت بود. به همین دلیل از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مردانه فوتبال بازی کردند و واقعاً جنگیدند.

دایی اظهار داشت: سعی می‌کنیم از تعطیلات لیگ پس از هفته پنجم در راستای بالا بردن آمادگی جسمانی بچه‌ها و آمادگی تیم بهترین استفاده را داشته باشیم. البته فعلاً در تمرینات تیم روی بحث بدنی هم کار می‌کنیم و در کنار کارهای تاکتیکی کارهای بدنسازی نیز انجام می‌دهیم.

وی در پایان گفت: بازی امروز نشان داد که می‌توانیم به هر هدفی که می‌خواهیم برسیم و در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *