وجود 760 هزار بازنشسته فرهنگی در کشور

16:07 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۵۵۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کانون بازنشستگان آموزش پرورش از وجود 760هزار بازنشسته فرهنگی در کشور خبر داد و گفت: 62 درصد بازنشستگان کشور کارکنان آموزش و پرورش هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ، احمد صافی  در سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: 760 هزار بازنشسته کشوری وجود داد که امسال 38 هزار نفر به آن اضافه می‌شود یعنی 62 درصد بازنشستگان کشور کارکنان آموزش و پرورش هستند.

وی در ادامه افزود: وزیر آموزش و پرورش 2 بخشنامه دارد که بخشنامه اول در راستای سند تحول آموزش و پرورش است که در آن تاکید شده است که از بازنشستگان به عنوان مشاوران مدیران خود استفاده شود و تاکید دوم این بود که از مشاوران توانمند به عنوان مشاوران سازمانی 105 هزار مدرسه استفاده شود. براین اساس امیدوارم این موضوع از اول مهر در سراسر کشور تعمیم داده شود.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش پرورش مطرح کرد: از روسای آموزش و پرورش کشور سه خواهش دارم که خواهش اول رفع تبعیض بین بازنشستگان و سایر بازنشستگان سازمان‌های کشور است، دوم توجه به سلامت جسم و روان بازنشستگان و پینشهاد سوم اینکه رتبه‌بندی عالی است، اما به این نکته نیز بپردازید که بازنشستگان گذشته چه می‌شوند؟




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *