قیمت بلیت هواپیما بدون تغییر می‌ماند

14:46 - 24 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۸۶۳۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: تاکنون تصمیمی درخصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط مدیران شرکت‌های هواپیمایی اتخاذ نشده و هیچ برنامه‌ای برای افزایش آن نداریم.

قیمت بلیت هواپیما افزایش نمی‌یابد - باشگاه خبرنگاران نوشت: رضا جعفر زاده با اشاره به اینکه علی رغم آزاد بودن قیمت بلیت هواپیما، مدیران شرکت‌های هواپیمایی تصمیمی برای افزایش قیمت در این زمینه نگرفته اند، گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته، بخش عمده‌ای از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی خارجی عودت داده شده است، گفت: ۹۹ درصد از مطالبات مسافران شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم پرداخت شده و در صورتی که مبالغی هنوز پرداخت نشده مسافران می‌توانند این موضوع را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند تا از این طریق پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه زمانی که انجمن شرکت‌های مسافرتی اعلام کردند که هنوز مبلغ مسافران بازگردانده نشده است، سازمان هواپیمایی نامه‌ای به این انجمن فرستاد تا اگر آمار و مستنداتی دارند برای ما ارسال کنند.

جعفر زاده تاکید کرد: دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشور طی رایزنی‌های که انجام داد در همان زمان اعلام کرد که بخش عمده‌ای از مطالبات پرداخت شده و ممکن است تنها یک یا دو شرکت مبالغی در دست داشته باشند که به زودی آن‌ها هم پرداخت می‌شود.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *