ناپولی در پی به خدمت گرفتن مهاجم والنسیا

22:04 - 21 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۸۰۰۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهاجم اسپانیایی خفاش‌ها در لیست خریدهای تابستانی ناپولی قرار گرفته است.

- طبق گزارش روزنامه «مارکا» چاپ مادرید، فران تورس مورد توجه باشگاه ناپولی قرار گرفته و مسئولان این باشگاه مذاکرات خود را برای جذب این مهاجم اسپانیایی در تابستان پیش‌رو با والنسیا آغاز کرده‌اند.

قرارداد تورس تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد و در صورتی که والنسیا، او را در تابستان پیش‌رو در لیست فروش نگذارد، در پایان فصل آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد. به همین دلیل مسئولان این باشگاه که قصد ندارند این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند به احتمال بسیار زیاد با انتقال او به تیمی دیگر موافقت خواهند کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده در روز‌های اخیر، تورس مورد توجه ناپولی قرار گرفته و مسئولان این باشگاه از والنسیا درخواست کرده‌اند مبلغ درخواستی خود را برای انتقال این مهاجم جوان اعلام کنند.

باشگاه‌های بایرلورکوزن، لیورپول، منچستریونایتد، بارسلونا، یوونتوس، بوروسیادورتموند، آژاکس، اتلتیکومادرید و منچسترسیتی هم وضعیت این بازیکن اسپانیایی را از باشگاه والنسیا پیگیر شده‌اند.

فران تورس ۲۰ ساله که سابقه بازی در تیم‌های زیر ۱۷ زیر ۱۹ و زیر ۲۱ سال اسپانیا را در کارنامه‌اش دارد، این فصل در ۳۵ بازی برای والنسیا به میدان رفته و آمار ۶ گل‌زده و ۷ پاس‌گل را خود برجای گذاشته است.


برچسب ها: ناپولی والنسیا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *