مجلس با اصلاح قوانین دست و پاگیر راه را برای سرمایه‌گذاران داخلی هموار کند

14:20 - 01 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۲۴۷
عضو مجلس خبرگان با اشاره به راه‌های تحقق «جهش تولید» بر فراهم شدن ملزومات آن تاکید کرد و گفت: از جمله این ملزومات می‌توان به قوانین دست و پاگیر اشاره کرد که لازم است مجلس آن‌ها را اصلاح و راه را برای سرمایه‌گذاران داخلی هموار کند.
مجلس با اصلاح قوانین دست و پاگیر جاده را برای سرمایه‌گذاران داخلی هموار کندآیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به راه‌های تحقق «جهش تولید» بر فراهم شدن ملزومات آن تاکید کرد و گفت: از جمله این ملزومات می‌توان به قوانین دست و پاگیر اشاره کرد که لازم است مجلس آن‌ها را اصلاح و راه را برای سرمایه‌گذاران داخلی هموار کند تا بدون موانع غیر ضروری بتوانند تولید کنند.
 
وی در بیان راهکار‌های تحقق جهش تولید، گفت: قوه مجریه نیز باید به تولیدکنندگان و کارآفرینان کمک کند و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها قرار بدهد و عملا آن‌ها را تشویق کند. 
 
عضو مجلس خبرگان ادامه داد: همچنین باید با افرادی که به صورت غیرقانونی ثروت اندوزی کرده‌اند و دست تولیدکنندگان را کوتاه و عرصه را برای آن‌ها تنگ می‌کنند برخورد شود و ریشه قاچاق انسجام یافته و برنامه ریزی شده را از بین ببرد.
 
 
آیت الله حیدری در پایان به تقویت فرهنگ کار و تولید در بین عامه مردم به ویژه جوانان و افرادی که از خلاقیت خوبی برخوردار هستند برای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *