ممانعت از ورود کالاهای قاچاق و مراقبت در گمرکات،گام مهم در تحقق «جهش تولید»

12:15 - 27 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۹۰۹
عضو مجلس خبرگان با اشاره به راه‌های تحقق شعار «جهش تولید»، ممانعت از ورود کالاهای قاچاق و مراقبت شدید در گمرکات و بنادر و مناطق آزاد تجاری توسط مسئولین مربوطه را از عوامل مهم تحقق شعار «جهش تولید» دانست.
ممانعت از ورود کالاهای قاچاق و مراقبت در گمرکات گام مهم در تحقق «جهش تولید»آیت الله محسن مجتهدی شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به راه‌های تحقق «جهش تولید»، ممانعت از ورود کالاهای قاچاق و مراقبت شدید در گمرکات و بنادر و مناطق آزاد تجاری توسط مسئولین مربوطه را از عوامل مهم تحقق شعار «جهش تولید» دانست.
 
وی با تاکید بر جلوگیری از واردات بی‌رویه گفت: کشور ما در بسیاری از تولیدات از جمله پوشاک و کفش و ... به خودکفایی رسیده است و نیازی به واردات نداریم و حتی می‌توانیم کالاهایی را صادر کنیم.
 
عضو مجلس خبرگان با تاکید بر لزوم همکاری مردم برای تحقق شعار «جهش تولید» و اجتناب از خرید کالاهای غیرایرانی افزود: تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار بگیرد و قوانین مختلفی که مانع تولید هستند باید برطرف شود تا تولید برای کارفرما صرفه و سود داشته باشد و بیشتر به این کار راغب شوند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *