گام قوه قضاییه برای تحقق «جهش تولید»/ دولت مشکلات اساسی تولید را روان‌سازی کند

19:26 - 24 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۰۲۸
عضو مجلس خبرگان ضمن اشاره به اقدامات مؤثر قوه قضاییه در حمایت از تولید گفت: دستگاه قضایی در حال حاضر به نوعی به مسئله تولید توجه کرده که اگر واحد تولیدی دیون معوقی داشته باشد تسهیلاتی ایجاد می‌کند تا از مصادره آن واحد توسط طلبکار و تعطیلی واحد تولیدی جلوگیری شود.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به تحقق شعار «جهش تولید» بیان کرد: تردیدی نیست که شعار سال اقدام سمبلیک نیست بلکه کارشناسی و مهندسی شده از سوی رهبر معظم انقلاب است. سال قبل به مسئله تولید توجه شد و تا حدی رونق پیدا کرد، اما امسال بر اساس ضرورت نیاز به جهش دارد.
 
اقدامات قوه قضاییه گامی مهم در تحقق شعار «جهش تولید» / دولت مشکلات اساسی تولید را روان‌سازی کند
 
وی با تاکید بر اینکه مهمترین پیش نیاز تحقق شعار «جهش تولید» مربوط به دولتمردان است گفت: دولتمردان باید مشکل اساسی تولید از جمله دست و پا گیر بودن مقررات اداری، حمایت در بحث بیمه، مالیات، وام، دیون معوق بانکی و سرمایه در گردش را برای تحقق جهش تولید روان سازی کنند.
 
آیت الله سلیمانی ضمن اشاره به اقدامات موثر قوه قضاییه در حمایت از تولید گفت: دستگاه قضایی در حال حاضر به نوعی به مسئله تولید توجه کرده که اگر واحد تولیدی دیون معوقی داشته باشد تسهیلاتی ایجاد می‌کند تا از مصادره آن واحد توسط طلبکار و تعطیلی واحد تولیدی جلوگیری شود.
 
بیشتر بخوانید:
عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: در تحقق شعار «جهش تولید» دولتمردان وظیفه سنگینی به عهده دارند، اما تلاش آن‌ها زمانی می‌تواند موثر باشد که اراده ملی و مردمی و خودکفایی اقتصادی مدنظر باشد و مردم عِرق ملی داشته باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *