مرادی: لیگ برتر باید تعطیل شود؛ تعویق یک هفته‌ای فایده‌ای ندارد

13:38 - 13 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۴۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: با یک هفته تعطیلی کاری از پیش نمی‌رود و باید فکری اساسی کرد.

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد تعطیلی یک هفته‌ای لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظرم لیگ برتر باید کامل تعطیل شود چون با یک هفته تعطیلی کاری از پیش نمی‌رود. برنامه تعطیلی موقت لیگ باعث تعطیلی تمرینات تیم‌ها نمی‌شود و همین موضوع جای بحث دارد.

وی ادامه داد: وقتی می‌توانیم بگوییم لیگ تعطیل شده که تمرینات هم تعطیل شود. وقتی یک هفته از مسابقات را تعطیل کردند مجبور هستیم تمرین کنیم. در نتیجه هر روز از هر تیم حدود ۵۰ نفر در رفت و آمد و تجمع در یک مکان هستند. با این حال، اگر مدت طولانی‌تری مسابقات را تعطیل کنند ما هم تمرینات را تعطیل می‌کنیم. برای مقابله با این مشکل باید فدراسیون تصمیمی اساسی بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با اشاره به صدمه‌ای که تیمش از تعطیلی مسابقات می‌بیند خاطرنشان کرد: تعویق مسابقات هفته بیست‌ودوم فقط به ضرر پارس جنوبی شد چون ما روند رو به رشدی داشتیم و از نیم‌فصل دوم سیر صعودی در پیش گرفته بودیم. بازیکنان به فرم ایده‌آل رسیده بودند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. روند کار تیم ما را ببینید. حتی مساوی‌های ما هم حریفان را آزار داده بود. با این حال موافق تعطیلی لیگ هستم، ولی اگر به فکر سلامت بازیکنان و افراد مشغول کار در باشگاه‌ها هستیم باید فکری اساسی کنیم چون با یک هفته تعطیلی، نه باشگاه و نه تیم‌ها تعطیل نیستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *