فرصت سارق خودرو برای فرار کم بود

12:27 - 24 تير 1394
کد خبر: ۶۰۲۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامي اروميه از دستگيري يک نفر سارق خودرو در محدوده کلانتري 12 اروميه خبر داد و گفت: اين متهم در تعقيب و گريزي کوتاه بازداشت و به اتهام سرقت يک خودروي سواري به دادسرا منتقل شد.
فرصت سارق خودرو برای فرار کم بودسرهنگ مالک وليزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان با اشاره به خبر دستگيری يک نفر سارق خودرو در محدوده کلانتري 12 اروميه اظهار کرد: شب گذشته يکي از گشت هاي انتظامي کلانتري 12در حال گشت زني در محدوده مذکور بود که متوجه رفتارهاي مشکوک راننده يک خودروي سواري شده و از آنجا که به وي مشکوک شده بودند به خودرو دستور توقف دادند.

وي افزود: راننده اين خودرو به محض ديدن خودروي پليس، به رغم دستور توقف ماموران، اقدام به فرار کرده و سعي کرد با استفاده از تاريکي شب و خلوتي خيابان‌ها فرار کند که موفق به اين کار نشده و پس از تعقيب و گريزي کوتاه متوقف و بازداشت شد.

سرهنگ وليزاده ادامه داد: پس از بازداشت، متهم به همراه خودرو به کلانتري منتقل شده که در نتيجه بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر سرقت خودروي مذکور و سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي اروميه خاطرنشان کرد: در بازرسي از داخل خودروي مسروقه تعدادي تجهيزات و لوازم سرقت از خودرو کشف و متعاقب آن با تشکيل پرونده مقدماتي پرونده به همراه متهم تحول مقامات قضائي شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *