سرپرست کمیته داوران: گزینش داوران برعهده کمیته است

12:41 - 30 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۷۹۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اسماعیل صفیری گفت: گزینش داوران برعهده کمیته است و وظیفه انجام مصوبات و ارائه پیشنهاد هم بر عهده دپارتمان داوری است.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل صفیری،  سرپرست کمیته داوران  با تشکر از هدایت ممبینی گفت: همه کسانی که در داوری ایران زحمت کشیدند، دوست دارند که داوران ایران در بهترین سطح قضاوت کنند و در میادین بین‌المللی به شایستگی حضور داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: به هرحال کمیته داوران مسئول برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کلان داوری در جهت رشد و ارتقای پشتوانه‌سازی داوری است. همچنین تصویب گزینش داوران برای قضاوت در رده‌های مختلف داوری کشور برعهده کمیته است.

سرپرست کمیته داوران اضافه کرد: وظیفه انجام مصوبات و ارائه پیشنهاد‌های لازم در راستای ارتقا کمی و کیفی داوری هم بر عهده دپارتمان داوری است. برهمین اساس دپارتمان تصمیمات لازم را اتخاذ و جهت تصویب در اختیار کمیته گذاشته و پس از تصویب کمیته اجرایی می‌گردد. آنچه مسلم است در این راستا همکاری تنگاتنگ و همدلی بین کمیته و دپارتمان مسلما موجب رشد و تعالی داوری کشور می‌شود.

صفیری در پایان خاطر نشان کرد: کمیته داوران سیاست‌های خود را بر مبنای سه اصل حفظ شان و منافع فدراسیون فوتبال، حفظ منافع و عدالت برای باشگاه‌های فوتبال و همچنین حفظ منافع و شان امنیت شغلی داوران فوتبال به عنوان زحمت‌کش‌ترین قشر فوتبال می‌داند. بدون تردید کمیته داوران در جهت ارتقای نقاط قوت و همچنین ترمیم نقاط ضعف داوری مستلزم فرصت و مطالعه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *