کرم‌زاده: تیراندازان ایرانی ثابت کرده‌اند با وجود کمبودها جزو بهترین‌ها هستند

7:45 - 19 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۱۷۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش المپیکی تیراندازی گفت: تیراندازان ایرانی همیشه اثبات کرده‌اند که با وجود کمبود امکانات جزو بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند.

فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: نحوه تمرینات‌مان عالی است اما از آنجایی که همچنان مشکل فشنگ داریم، به درستی نمی‌توانیم در رشته خفیف آن تمرینی را که باید داشته باشیم، انجام دهیم. کمی عقب‌تر از سایر حریفان هستیم ولی با این وجود تیراندازان ایرانی همیشه ثابت کرده‌اند با وجود کمبود امکانات باز هم جزو بهترین‌ها هستند. امیدوارم شرایط بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که حضور در مسابقات دانمارک چقدر به آمادگی تیراندازان ایرانی کمک می‌کند تا شناخت بهتری برای المپیک نسبت به حریفان خود پیدا کنند، گفت: هرچقدر بیشتر در مسابقات بین‌المللی سطح بالا شرکت کنیم و در شرایط رقابت قرار بگیریم خیلی به ما کمک خواهد کرد. بعد از مسابقات دانمارک هم اردوی هانوفر توسط فدراسیون برای ما تدارک دیده شده که می‌توانیم تمرینات خوبی را در آنجا زیر نظر کادرفنی داشته باشیم.

ملی‌پوش المپیکی تیراندازی در مورد پیش‌بینی نتایج این رشته در المپیک، تصریح کرد: تیراندازی رشته قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است زدن یک تیر اشتباه جایگاه یک ورزشکار را در المپیک دستخوش تغییرات کند. ولی تمام هدف و سعی ما این است بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشیم. امیدوارم همه چیز در روز مسابقه برای ما خوب پیش برود.

کرم‌زاده خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ما را حمایت کنند از لحاظ انگیزشی شرایط برای ما بهتر خواهد شد. امیدوارم تیراندازی در المپیک جزو رشته‌های مدال‌آور شود البته به شرط اینکه مانند سایر رشته‌های مدال‌آور ما هم مورد حمایت قرار بگیریم. از الهام هاشمی سرمربی تیم ملی هم که با تمام وجود برای موفقیت ما تلاش می‌کند کمال تشکر را دارم و امیدوارم در المپیک جواب زحمات او را با کسب مدال‌های خوشرنگ بدهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *