راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند

12:55 - 16 تير 1394
کد خبر: ۵۸۶۴۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان انقلاب و همه ملت‌های مظلوم را خنثی می‌کنند.
احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال تضییع حقوق مسلم کشورهای اسلامی و از جمله جمهوری اسلامی است مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در حقیقت توطئه دشمنان انقلاب و همه ملت‌های مظلوم را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به کشتار کودکان توسط اسرائیل و همچنین به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن از سوی سران عربستان و نیز جنایات آشکار اسرائیل در غزه و مناطق اشغالی مردم ایران با حضور پرشور و پررنگ‌تر از قبل در مقابل استکبار می‌ایستند و حمایت خود را از ملت‌های ستمدیده اعلام می‌کنند.

خسروی وفا افزود: دستگاه قضایی استان اصفهان هم‌دوش و همگام با مردم به صورت پررنگ در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت از انقلاب اسلامی که میراث گرانبهای امام راحل است و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری را به جهانیان اعلام می‌کنند و  انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای و اسرائیل جنایتکار را بار دیگر نشان خواهند داد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *