برگزاری ویژه برنامه‌های مراسم لیله القدر در مزار شهداء

11:00 - 16 تير 1394
کد خبر: ۵۸۶۱۶
خبرگزاری میزان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: با همکاری شهرداری، سازمان بهشت زهرا(س)، هیئت‌های مذهبی و مرکز فرهنگی بنیاد شهید در گلزارهای شهدا ویژه برنامه‌های مراسم لیله القدر را برگزار خواهیم کرد.

حمید علی صمیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره برگزاری مراسم شب قدر اظهار کرد: مطابق با برنامه هیئت‌های اختصاصی، قطعه شهدای گمنام، عملیات کربلای یک، امشب در گلزار شهداء برنامه خواهیم داشت.

وی در ادامه مطرح کرد: با همکاری شهرداری، سازمان بهشت زهرا(س)، هیئت‌های مذهبی و مرکز فرهنگی بنیاد شهید در گلزارهای مراسم لیله القدر را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های روز قدس نیز گفت: روز قدس نزدیک است و به طور حتم مانند سال‌های گذشته تمامی مردم در این روز برای حمایت از مردم فلسطین یک صدا خواهند شد، همچنین خانواده شهدای و جانبازان نیز مانند فرزندان، پدران و برادران خود که حتی در جبهه ها این مراسم را ارج می نهادند، در روز قدس شرکت خواهند کرد.

صمیمی در پاسخ به این پرسش که شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) پیش از این اعلام کرده بود که در لیالی قدر در محدوده حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی در ایران و بهشت زهرا (س) هیچ مراسم رسمی برگزار نمی شود و تمام برنامه ها در حرم مطهر متمرکز است، بنابراین آیا برای برپایی این برنامه هماهنگی صورت گرفته است؟ اظهار کرد: هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته است و مراسم شب قدر در مزار شهداء با همکاری سازمان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *