موسوی: تمام نگاه مسئولان به فوتبال معطوف شده است

1:27 - 14 دی 1398
کد خبر: ۵۸۲۸۵۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم ملی هندبال گفت:اکنون تمام توجهات مسئولان ورزش کشور رسیدگی به فوتبال شده است به نحوی که کل مملکت بسیج شده بودند تا استراماچونی را برگردانند.

علیرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در قطر اظهار داشت: خوشبختانه به هماهنگی خوبی در اردوی قطر دست یافتیم. فکر می‌کنم بتوانیم در اردوی تدارکاتی ترکیه هم به هماهنگی بیشتری برسیم.

وی ادامه داد: اردوی قطر باعث شد شناخت بازیکنان از هم بیشتر شود. در این اردو به نقاط ضعف و قدرت تیم ملی پی بردیم و با انجام تمرینات بیشتر آنها را برطرف خواهیم کرد. قرار شده به اردوی ترکیه برویم و چند دیدار تدارکاتی هم در آنجا با تیم ملی آنگولا و مراکش و تیم باشگاهی بشیکتاش انجام بدهیم.

عضو تیم ملی هندبال در خصوص مهمترین تفاوت هندبال ایران و اروپا، تصریح کرد: هندبال ما با هندبال روز دنیا قابل قیاس نیست، اما به هر حال هندبال ما هم توانایی این را دارد تا روزی بهترین سکوهای دنیا را تصاحب کند. هر چند که این امر منوط به حمایت مسئولان از این رشته می‌شود. 

موسوی در خصوص اینکه اگر هندبال به جام‌جهانی نرود چه سرنوشتی در انتظار این رشته خواهد بود، افزود: چنانچه هندبال ما به جام‌جهانی نرود، بدون شک با هندبال روز دنیا فاصله خواهیم گرفت. با وجود این موضوعات تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در کویت بهترین شرایط را داشته باشیم. امیدوارم با کمک مسئولان جهانی شویم. بیشتر نفرات ما را بازیکنان جوانان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: اکنون تمام توجهات مسئولان ورزش کشور رسیدگی به فوتبال شده است. به نحوی که کل مملکت بسیج شده بودند تا استراماچونی را برگردانند که در آخر هم نیامد. اگر مسئولان نگاه ویژه‌ای به سایر رشته‎ها داشته باشند، بدون شک آنها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. رشته‌های زیادی وجود دارند که در نگاه مسئولان از جایگاه خوبی برخوردار نیستند. استعدادهای خوبی در تمام رشته‌ها فعالیت دارند که می‌توانند بیشتر از فوتبال، اسم ایران را مطرح کنند.

ملی‌پوش هندبال در مورد اینکه آیا شانسی برای رفتن به جام‌جهانی داریم یا خیر، گفت: شانس خوبی داریم. متاسفانه بیشتر بازیکنان با هم هماهنگ نیستند. خیلی خوشحالم در این مسابقات تمام لژیونرها در ترکیب تیم ملی حضور دارند. خوشبختانه حبیبی هم سرمربی خوبی است و ان‌شاءالله بتوانیم همراه با او تیم ایران را جهانی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *