کرم‌زاده: اگر سلاحم تغییر کند، می‎توانم در المپیک مدال کسب کنم

8:38 - 30 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۸۶۴۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش المپیکی تیراندازی گفت:امیدوارم مسئولان فدراسیون یک سلاح جدید برایم تهیه کنند، زیرا این توانایی در من وجود دارد تا ایران را صاحب مدال کنم.

فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: از روز (دوشنبه) اردوی تیم ملی تیراندازی به منظور حضور در مسابقات پیش‌رو زیر نظر کادرفنی تیم ملی آغاز شده است. در حال حاضر همه چیز خوب است. مسئولان فدراسیون تیراندازی در تلاش هستند تا شرایط را از تمامی جهات برای ما به شکل مناسبی فراهم کنند. جا دارد از الهام هاشمی به دلیل حمایت‌های خوبی که از ما ورزشکاران دارد کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون بنا به برنامه ارائه شده توسط کادرفنی در نظر دارند ما را برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی اواخر بهمن به آلمان اعزام کنند تا چند روزی را در آنجا با فشنگ به تمرین بپردازیم. باتوجه به اینکه المپیک چند ماه دیگر برگزار می‌شود و مسابقات زیادی را پیش‌رو داریم، اگر فدراسیون همکاری کند و ما را به تمامی این مسابقات اعزام کند؛ بدون شک از لحاظ آمادگی به وضعیت خوبی دست خواهیم یافت.

ملی‌پوش تیراندازی تصریح کرد: سلاحی که در اختیار قرار دارم خیلی فرسوده و کهنه شده است. امیدوارم مسئولان فدراسیون یک سلاح جدید برایم تهیه کنند. این توانایی در من وجود دارد تا ضمن تغییر رکوردهایم حتی در المپیک هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشم و ایران را صاحب مدال کنم. هزینه تعویض سلاح حدود ۵۵۰۰ تا ۷۵۰۰ هزار یورو است.  واقعأ تامین این هزینه از عهده من خارج و نیاز است.

کرم‌زاده در پایان با اشاره به اینکه مشکل اصلی خود برای المپیک را نداشتن فشنگ عنوان و خاطرنشان کرد: در رشته خفیف توانستم سهمیه المپیک بگیرم. برای موفقیت در توکیو به طور حتم برای تمریناتم به فشنگ بیشتری نیاز دارم تا در روز با آن به تمرین بپردازم. ان‌شاءالله مسئولان تلاش کنند تا این مشکل را برای ما برطرف کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *