نخبگان پاره تن کشور هستند

9:05 - 21 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۰۹۴
صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب پستی به نقل از معظم له به این شرح منتشر کرد: یکی از کار‌های بدشان دلّالیِ جابه‌جا کردن نخبه‌های کشور است که این کار هم دارد انجام می‌گیرد. نخبه را از ماندن در داخل دلسرد کنند، در حالی که او مال اینجا است، پاره‌ی تنِ اینجا است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب پستی به نقل از معظم له به این شرح منتشر کرد:
در مقابل شما جوانان نخبه علمی یک جریان بددلانه‌ای، بدخواهانه‌ای وجود دارد؛ شما مأیوس نشوید؛ حرف من این است. یکی از کار‌های آن جریانی که من تعبیر می‌کنم از آن به بددل یا بدخواهِ حرکت علمی، این است که اصل جنبش علمی را انکار می‌کند، اصلاً گویی که چنین چیزی نیست.

یکی از کار‌های بدشان دلّالیِ جابه‌جا کردن نخبه‌های کشور است که این کار هم دارد انجام می‌گیرد. نخبه را از ماندن در داخل دلسرد کنند که «چرا می‌مانی، بی‌خود خودت را معطّل می‌کنی، عمرت را تلف می‌کنی»، در حالی که او مال اینجا است، پاره‌ی تنِ اینجا است، با رشد کشور، او رشد می‌کند؛ با رشد او، کشور رشد می‌کند؛ او وظیفه‌اش را انجام می‌دهد؛ این را از ماندن در اینجا مأیوس کنند و حالا به یک جلوه‌ای در خارج یا پولی یا غیر پولی یا حتّی موهوم او را جابه‌جا کنند که از این دانشگاه برود به جای دیگر؛ این هم از کار‌هایی است که الان دارد انجام می‌گیرد. وظیفه‌ی وزارت علوم و وزارت بهداشت است که از دانشگاه‌ها مراقبت کنند، پاکسازی کنند.
۹۸/۷/۱۷‌

 

نخبگان پاره تن کشور هستند

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *