حسینی: بعد از گلی که از فولاد خوردیم تیم دچار افت روحی شد/ اینطور نباشد وقتی گل می‌خوریم فقط بگویند حسینی

17:12 - 09 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۷۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از گلی که در بازی با فولاد خوردیم تیم دچار افت روحی شد و بعد از آن بازی نیز جو منفی در تیم بود که در دقایق آخر گل نخوریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد:

*بیشتر نفرات تیم و مربیان عوض شده‌اند و تفکرات جدید به تیم آمده است.

*بعد از گلی که در بازی با فولاد خوردیم تیم دچار افت روحی شد و بعد از آن بازی نیز جو منفی در تیم بود که در دقایق آخر گل نخوریم. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

*از روز اولی که خواستم قراردادم را تمدید کنم گفتند که حسینی برای استقلال شرط گذاشته و من را جلوی هواداران گذاشتند و جو سنگینی علیه من راه افتاد. من از همان ابتدا می‌دانستم که این فصل کار سختی دارم.

*انتقاد‌ها باید سازنده باشد، چون تماشاگران صاحب اصلی تیم هستند و اگر در این سال‌ها تشویق و حمایت آن‌ها نبود من تا همیشه دروازه‌بان دوم می‌ماندم.

*هواداران حق دارند انتقاد کنند، اما نباید اینطور باشد وقتی گل می‌خوریم فقط بگویند حسینی. این مسائل برای خط‌دهی‌هایی است که از بیرون انجام می‌دهند.

*اگر در بازی‌های قبلی بدشانسی نمی‌آوردیم و مقابل ذوب‌آهن و فولاد نتیجه می‌گرفتیم، الان ۶-۵ امتیاز بیشتر داشتم و حرفی از بدشانسی و طلسم دیگر نبود.

*دوست دارم در استقلال ستاره باشم و مگر دیوانه‌ام که، چون رقیب ندارم به خوبی تمرین نکنم؟

*این آقا (علی خطیر معاون ورزشی سابق استقلال) مثلاً رفیق صمیمی من بود.

*این آقا سال گذشته پیش من از رحمتی بد می‌گفت و پیش رحمتی از من. او باعث شد نیم فصل دعوایی بین من و رحمتی پیش بیاید که کسی این موضوع را نمی‌داند.

*او مدام صحبت‌های خاله‌زنکی می‌کرد و بین من و رحمتی در نیم فصل دعوا انداخت.

*این آقا الان هم به فتح‌الله‌زاده و جویباری می‌گوید اینقدر مصاحبه نکنید و دست از سر استقلال بردارید، اما خودش مصاحبه می‌کند.

*سه بازی مانده بود تا مسابقات فصل پیش تمام شود، این آقا من رابه خانه امید روانخواه دعوت کرد. من گفتم نمی‌آیم، اما او گفت بیا و درباره فصل و تمدید قرارداد صحبت کنیم.

*در آن جلسه او صحبت‌هایی کرد که اگر بخواهم درباره آن‌ها صحبت کنم دیگر او به ورزشگاه نمی‌آید تا موج مکزیکی برود.

*نمی‌دام از کی خط می‌گیرند، اما خطیر بعد از بازی با الهلال خندان پیش من آمد و گفت خوب حال رحمتی را گرفتی با گلریت! حالا رحمتی آدم خوب داستان شده و من آدم بد شدم؟

*او می‌گوید دوست داشته رحمتی بماند، اما من به او می‌گویم که سکوت کند و گرنه حرف‌هایی که پشت مدیریت باشگاه، آقای فتحی و بازیکنان زده را می‌گویم تا دیگر سکوت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *