تکرار سه مدال طلا سخت است اما غیرممکن نیست/ در میدان جهانی باید با داوران هم بجنگیم

8:44 - 26 شهريور 1398
کد خبر: ۵۵۰۰۹۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ساندای بانوان گفت: کسب نتایج دو دوره گذشته سخت است اما غیر ممکن نیست.

راضیه طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط آمادگی تیم خود اظهار داشت: چهارمین اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم و تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. اصولاً پیش از رقابت‌های بین‌المللی ورزشکاران مشکل اضافه وزن دارند، اما سانداکاران من کمتر از وزن تخصصی هم هستند.

وی افزود: در دو دوره گذشته رقابت‌های جهانی تیم ساندای بانوان ایران با یک ترکیب ثابت به ۳ مدال طلا دست یافت و امیدوارم امسال این موضوع برای سومین بار تکرار شود. سانداکاران سایر کشور‌ها را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم کسب نتایج دو دوره گذشته سخت است، اما غیر ممکن نیست.

سرمربی تیم ملی ساندای بانوان در واکنش به این سوال که نگران ناداوری‌های احتمالی در رقابت‌های جهانی نیست، گفت: مشکل بزرگ اینجاست باید علاوه بر سانداکاران با داوران هم بجنگیم، اما آنقدر تلاش می‌کنیم که با فاصله زیاد به پیروزی رسیده و کار را به اما و اگر نکشانیم. تیم باتجربه‌ای در اختیار دارم و مطمئن باشید آماده نبرد با هر حریفی هستیم.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: بانوان ساندای ایران همیشه هم پای مردان مدال گرفتند و رئیس فدراسیون هم تعادل را بین دو تیم برقرار کرده و همین موضوع باعث شده با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *