وزیر ارشاد فردا به مجلس می‌رود

14:33 - 18 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۶۵۳
وزیر ارشاد با اشاره به اعتراض برخی از نمایندگان درباره موضوعات مطبوعاتی، گفت: فردا برای پاسخگویی به سؤالات برخی از آنها به مجلس می‌روم.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی که امروز در بوستان گفتگو برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرهنگ قرآنی، اظهار داشت: این نمایشگاه می‌تواند نقش مؤثری در توسعه فرهنگ قرآنی داشته باشد و ارزش های قرآنی را در جامعه نهادینه کند.

وی برگزاری این نمایشگاه را مکمل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه‌ها بتوانیم فرهنگ انس با قرآن و از همه مهم‌تر عمل به کلام وی را ترویج دهیم.

جنتی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره اکران فیلم‌هایی که با فرهنگ اسلامی و قرآنی در تضاد است، گفت: اکران فیلم‌ها مشکلی ایجاد نکرده؛ البته اعتراض‌هایی درباره موضوع مطبوعات مطرح شده است که من به احتمال زیاد برای پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان درباره آن فردا به مجلس می‌روم و در صورت عدم متقاعد کردن آنها به کمیسیون فرهنگی و پس از آن به صحن علنی خواهم رفت.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *